SpinetiX velger EET Europarts som distributør i Norge

Pressemelding   •   okt 03, 2017 12:00 CEST

For å opprettholde sin ekspansjon i Skandinavia, har SpinetiX besluttet å styrke sin tilstedeværelse i Norge med utnevnelsen av EET Europarts som SpinetiX Distribution Associate (SDA).

SpinetiX, en markedsledende aktør innen digital signage-løsninger, vil med denne avtalen med EET Europarts utvide sitt SpinetiX Channel Partner Program (CPP).

SpinetiX, et sveitsisk selskap med hovedkontor i Hergiswil, har implementert en ambisiøs vekststrategi i EMEA for sin digital signage-virksomhet. Ved å utnevne EET Europarts som SpinetiX Distribution Associate, forsterker SpinetiX sin tilstedeværelse i Norge, et teknologisk avansert marked som er klar til å dra nytte av SpinetiXs produkter og tjenester.

EET Europarts som ny distributør vil bedre kunne imøtekomme behovene og forventningene til norske forhandlere. SpinetiX har alltid forpliktet seg til å selge gjennom et etablert "channel ecosystem" bestående av distributører og forhandlere. Channel Partner Programmet består av fire nivåer, skreddersydd for å belønne deltakende partnere for deres engasjement, kompetanse og ytelse. Ved å bli med i SpinetiX Channel Partner Program, vil eksisterende og nye partnere kunne dra nytte av økende fordeler i forhold til deres engasjement og beviste ytelse, som trinnvis programstøtte og markedsføringsressurser.

Som en distribusjonspartner for Norge vil EET Europarts fokusere på å levere flere salgsmuligheter innen digital signage, ytterligere forretningsutvikling og støtte, i tillegg til større samlet verdi for SpinetiX-forhandlere. Som den ledende AV-distributøren i Norge tilbyr EET Europarts de nyeste og mest interessante produktene og løsningene i AV-bransjen.

Takket være fokus på et ledende utvalg av produkter, besitter EET Europarts høy kompetanse og erfaring for å tilby forhandlere og deres kunder de nyeste og mest interessante produktene og løsningene i AV-bransjen. "EET Europarts har lett etter digital signage-løsninger som kan utfylle vårt nåværende område i lang tid, og vi fokuserer på brukervennlighet." sier Reidar Stensæter, salgsdirektør hos EET Europarts, og legger til: "Vi er veldig glade for å introdusere SpinetiXs produkter til våre forhandlere, og ser frem til et langt og produktivt samarbeid med SpinetiX".

"Vårt mål er å kontinuerlig forbedre kundens digitale signage-opplevelse i alle aspekter," sier Francesco Ziliani, administrerende direktør i SpinetiX. "Etter suksessen til vårt kanalpartners programlansering i EMEA-regionen og Nord-Amerika, er vi forpliktet til å styrke vår kommersielle tilstedeværelse i Norge. Ved å etablere partnerskapet med EET Europarts, er vi nå klare til å ta digital signage-virksomheten til neste nivå," legger han til.

Om SpinetiX
SpinetiX inspirerer bedrifter til å utfylle potensialet i deres historie. SpinetiX bygger på kraften digital signage har som en dynamisk fortellingsplattform. I mer enn 10 år har Spinetix hele tiden innovativt levert banebrytende teknologi som hjelper bedrifter å skinne. Med teknologi konstruert i Sveits, gir SpinetiX sine omfattende løsninger bedrifter mulighet til å realisere sitt fulle potensiale. Enten man er ute etter en plug-&-play-løsning for å bringe historier til livs eller en fullstendig tilpasset løsning for å imponere publikum, har SpinetiX en digital signage-løsning som vil få din bedrift til å vokse.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Aten, Ubiquiti, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.