tado° ønsker Google Home velkommen til Norge

Pressemelding   •   okt 24, 2018 08:15 CEST

Norske brukere vil nå kunne kontrollere sine tado°-enheter via talestyring.

Oslo, 24 oktober 2018 - tado°, leder innen hjemmeklimahåndtering er glad for å ønske Google Home velkommen til Norge. Etter utrullingen i andre europeiske land gjør integrasjonen med Googles hjem nå at norske tado°-brukere kan dra nytte av flere brukervennlige muligheter i måten deres oppvarmings- og kjølesystemer styres på.

Med Google Home tado° assistenten kan brukerne sette, øke eller redusere temperaturen ved hjelp av talestyring. F.eks.: "Ok Google, sett stue til 22 grader" eller "Ok Google, øk temperaturen i soverommet med tre grader."

tado° har slått seg sammen med Google og brakt Google Assistant til alle sine enheter siden den offisielle introduksjonen til de første europeiske landene i 2017. Fra Smart Termostat og Smart Radiator Termostat til Smart AC Control for en mer energisparende og komfortabel hjemmeopplevelse.

tado° er markedsledende innen smart home teknologien og følger opp dette med å implementere stemmestyring på norsk for den beste brukeropplevelsen.

Om tado°
tado° stiftet i München 2011, er markedsledende i europa innenfor løsninger til intelligent styring av klimaet i hjemmet. Med sine Smart Termostater og Smart AC Control for oppvarming og nedkjøling endrer tado° måten vi styrer vårt energiforbruk på. Smart Climate Assistant appen benytter features som Geofencing og Weather Adaption for å hjelpe til med å spare utgiftene samtidig som det gir økt komfort. www.tado.com

Høyoppløste pressebilder finner du her

EET Europarts har i dag rundt 500 ansatte i 24 land. Vi har mer enn 26 år i bransjen og har oppnådd en vekst vesentlig høyere enn gjennomsnittet. Er i dag den største pan-europeisk distributør av deler og tilbehør til datamaskiner og skrivere.