TSC utnevnt til beste termiske etikettskriverleverandør i 2017

Pressemelding   •   aug 31, 2017 14:02 CEST

TSC Auto ID Technology Co., Ltd. (TSC), en ledende innovatør innen design og produksjon av termiske etikettskrivere, har blitt utnevnt som årets beste skriverleverandør av AIDC Technologies Association of India. Prisen ble presentert på AIDC Summit 2017, holdt i Goa, India 24. juni.

AIDC Technologies Association of India gjennomfører en årlig undersøkelse hvor bransjens medlemmer nominerer og stemmer på deres toppleverandørpartnere. Markedsundersøkelsen omfatter kategorier for skannere, etikettskrivere og mobile PC'er.

Takket være TSCs partnere og kunder som rapporterer høy tilfredshet med selskapets produktsikkerhet, funksjoner, innovasjon og kundesupport, gikk TSC helt til topps. Basert på undersøkelsen scoret TSC høyest blant de nominerte i perioden april 2016 til mars 2017. TSC scoret høyest for antall sendte enheter, bredt spekter i produktporteføljen og markedsledelse i alle kategorier for skriverenheter. Sam Wang, president for TSC Auto ID Technology Co., Ltd., sa: "Vi er stolte over å gi den beste servicen til våre kunder og fortsetter vår aggressive vekst. Utmerkelsen er en stor ære og viser hvor mye vi har vokst i India."

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Aten, Ubiquiti, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.