Zebra utvider sitt distribusjonspartnerskap med EET Europarts

Pressemelding   •   nov 23, 2017 10:00 CET

Zebra Technologies Europe Ltd, verdensledende innen "Enterprise Asset Intelligence", har inngått utvidet distribusjonsavtale med EET Europarts for Zebra OEM Mobility Solutions.

Basert på det eksisterende samarbeidet mellom Zebra Technologies og EET Europarts, vil denne nye avtalen gi EET Europarts distribusjon på Zebra Technologies' komplette utvalg av Zebra OEM Mobility Solutions til kanalpartnere over hele EMEA-regionen.

"Å legge til Zebra sine OEM-produkter og -løsninger i vår nåværende POS & Auto-ID produktportefølje er et viktig skritt fremover i vår strategi for å kunne tilby fullt utvalg av produkter og IoT-løsninger til våre forhandlere," sier Lars Peter Dahl, salgsdirektør for POS & Auto-ID hos EET Europarts. "I de senere årene har partnerskapet vårt med Zebra Technologies vokst betydelig, da ble det naturlig for oss å vurdere Zebra Technologies OEM-produkter og løsninger for våre kanalpartnere som trenger å integrere eller legge til OEM-produkter i sine egne løsningstilbud."

Zebras omfattende utvalg av OEM-teknologi tilbyr mobile løsninger med innovative funksjoner. Fra komponenter som skannermotor som enkelt integreres i kundenes eget design, til private trådløse og mobile databehandlingsløsninger med kundens spesifikasjoner og logo. Zebras OEM-portefølje leverer løsninger som kundene kan stole på, samtidig som både kostnader og tidsbruk reduseres.

"Vi har allerede et godt samarbeid med Zebra Technologies på EMEA-nivå, så det er med glede vi kan kunngjøre at vi utvider dette partnerskapet til OEM-produkter og -løsninger. Avtalen vil på den ene siden gi Zebra OEM tilstedeværelse i alle de store landene i EMEA-regionen, og gir tilgang til det brede partnernettverket til EET Europarts som består av mer enn 45 000 forhandlere. På den andre siden vil EET Europarts, med Zebras ledende OEM-teknologi, kunne hjelpe kundene med å oppnå maksimal nytte og verdi, og levere svært pålitelige løsninger raskt og kostnadseffektivt," sier Lars Peter dahl.

Distribusjon:

For ytterligere informasjon om distribusjon av Zebra OEM Mobility Solutions, vennligst kontakt vårt salgskontor: www.eeteuroparts.no

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Aten, Ubiquiti, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.