Energismarte Bygg 2018 - Vulkan Arena 14-15.mars 2018

Pressemelding   •   jan 23, 2018 11:44 CET

IEE (Interessegruppen for Energieffektivisering) et samarbeide mellom EFO og Nelfo

Hva er fremtidens definisjon av energismarte bygg, og hvilke muligheter og utfordringer som ligger der for byggeierne?

Energiledelse og drift vil også være sentrale temaer, samt potensialet for å spare energi.

Konferansen skal vekke deltakernes forståelse for det som skjer rundt digitaliseringen og treffer installatørene like mye som leverandørene.

Vår bransje sitter med løsningene og under Energismarte Bygg Konferansen vil vi peke på muligheter. Deltakerne også vil få høre innlegg av folk utenfor bransjen og inspirasjonsinnlegg som kan tilføre nytenking.

Konferansen er rettet mot byggeiere, byggdriftere, aktører og beslutningstagere i eiendomsnæringen og rådgiverne.

Dagfinn Ringås, Schneider kommer, Frederic Hauge, Bellona kommer og Stefan Hyttfors kommer – kommer du?

Les mer om konferansen her

Meld deg på

Elektroforeningen (EFO) er en bransjeforening for produsenter, importører og grossister av elektroteknisk materiell, utstyr og løsninger. Våre medlemmer kan levere alt fra stikkontakter og lyspærer til avanserte landstrømanlegg, nordsjøkabler og fremtidens distribuerte energiløsninger. Samlet omsetter våre medlemmer for over 50 milliarder norske kroner og de har over 13000 årsverk.

Kommentarer (0)