Boligbladene går LIVE med DITT HJEM 2018

Pressemelding   •   jan 31, 2018 17:24 CET

Boligredaksjonen fra venstre: Ingrid Wærp, Helle Tjaberg, Gry Eileen Kjennerud, Kriss Daatland og Kari Janne Standal.

Bolig- og interiør er et av Egmonts sterkeste segmenter: Hele 840 000 nordmenn leser Egmonts blader og magasiner innen bolig/interiør.

Magasinene er en viktig kilde til inspirasjon for leserne. Nå går boligbladene LIVE og tilbyr alle sine lesere en dag med inspirasjon på eventet DITT HJEM 2018.

- Dette blir en opplevelsesdag som skal gi inspirasjon, nyttige råd og masse påfyll innen interiør og bolig. Vi byr på spennende foredrag, sofaprat med eksperter og underholdning fra scenen. Vi har allerede mange dyktige foredragsholdere klare, og flere kommer, sier redaktør i Bonytt Kriss Daatland.

- Vi tar for oss interiørtemaer som leserne våre er interessert i. Undersøkelser viser at 8 av 10 er interessert i temaet Uteplassen. Vi har derfor invitert Kjersti Bergersen fra TV 2 til å snakke om dette temaet. Farger er også et tema leserne er veldig interessert i, og Dagny Thurmann-Moe skal fortelle oss om hvordan man velger farger til et rom.

I tillegg til inspirasjon har boligbladene en viktig rolle som rådgivere og problemløsere.Denne rollen vil vi nå ta LIVE. Konferansier for dagen er Siri Kristiansen, kjent fra Rådet/Lørdagsrådet på NRK, sammen med redaktør Kriss Daatland inviterer hun fra scenen deltakerne til å komme med sine interiørutfordringer.

- Vi gleder oss til å møte så mange av våre trofaste lesere, sier Daatland. - Boligsegmentet holder seg fortsatt godt, og våre merkevarer er en viktig del av folks hverdag. Med denne opplevelsesdagen flytter vi merkevarene ut på en ny arena og gjør de gode historiene levende i møte med leserne våre!

DITT HJEM 2018 arrangeres av Egmont LIVE. Egmont LIVE er Egmont Publishings eventbyrå, som arrangerer events på tvers av alle Egmont Publishings produkter. Egmont er utgiver av bolig- og interiørmagasinene Bonytt, Maison Interiør, rom123, Lev Landlig, BoligDrøm, Hytteliv, Hageliv&Uterom.

Nettside for DITT HJEM 2018: www.hjem2018.no

Kontakt:
Redaktør, Kriss Daatland, TLF: 906 66 371
Leder Egmont LIVE, Nina Ellingsen, TLF: 91 800 612

Egmont Publishing er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6200 ansatte og aktivitet i 30 land. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film og kinodrift og eier halvparten av forlaget Cappelen Damm. Egmont er en stiftelse som omsetter for 14,5 milliarder NOK og deler årlig ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge. Fondet jobber overordnet i Norge og Danmark for å sikre at barn og unge kan stå imot vår tids fattigdom – mangel på læring og livsmestring.

I Norge støtter Egmont Fonden blant andre Norske Kvinners Sanitetsforening, Senter for krisepsykologi, Kronprinsparets Fond, SOS Barnebyer, opprettelsen av Stine Sofie Senteret og Forandringsfabrikken.

Vårt motto We bring stories to life – har sterke publisistiske verdier.