Når alle ser alt det du gjør …

Pressemelding   •   sep 01, 2014 09:28 CEST

I en verden der alt du gjør blir delt på sosiale medier slipper du ikke unna med noe …

Amber, Alice og Andrea ender opp i gjensitting etter hver sin skandale på skolens sosiale nettverk, Real Life. De tre helt ulike jentene krangler og kjeder seg, og ender til slutt opp med å komponere en tulleprofil for sin innbilte drømmegutt på Real Life.

Dagen etter skjer det umulige. Thomas - den perfekte gutten fra profilen deres - dukker opp på skolen! Jentene må gå sammen om å finne ut av hva som foregår, samtidig som de blir nødt til å bli bedre kjent, med hverandre og seg selv.

Her starter Disneys tegnede saga om vennskap og kjærlighet som reflekterer livet til moderne ungdomsjenter de de balanserer skolehverdagen med sin digitale identitet på sosiale medier.

Real Life er et månedlig 68 siders blad, og har sitt eget sosiale nettverk der leseren kan følge med på alle Real Life-karakterenes statusoppdateringer og diskusjoner online. Sjekk ut: www.real-life.no

For pressemateriell: Tonje Tornes, tonje.tornes@egmont.com, 92869374
For mer informasjon: Terry Nordal, terry.nordal@egmont.com, 92864811