Storeslem til DET NYE og DET NYE Shape Up – i år som i fjor

Pressemelding   •   sep 23, 2014 11:00 CEST

- Jeg har tro på tilgjengelighet og at alle lesere av Det Nye og Det Nye Shape Up skal føle seg sett og hørt. Hvis leseren har et spørsmål eller innspill til oss, så vet hun at vi bare er et tastetrykk unna, sier redaktør Karine Thyness.

En tilgjengelig og jordnær profil er Det Nye-porteføljens viktigste strategi og signatur. Dette har gitt resultater.

- Merkevarene våre konkurrerer med innholdsleverandører fra hele verden, men både Det Nye og Det Nye Shape Up har en tydelig signatur og leverer unike saker, sier redaktør Karine Thyness.

- I redaksjonen er vi målgruppeentusiaster og vet at leseren forventer grundig journalistikk. Vi skaper ingen virkelighetsfjern illusjon. Gjennom eksempelvis merking av alle retusjerte bilder og et direkte og ærlig språk, leverer vi et litt skarpere og mer relevant motemagasin.

-Det er en selvfølge for målgruppen at vi er til stede i mange ulike kanaler. Med Det Nye-jenta på TV2 og en aktiv profil i sosiale medier, blir Det Nye en del av lesernes hverdag på en annen måte enn tidligere.

Det Nye Shape Up er en unik suksesshistorie, og feirer sitt 30-årsjubileum. Jubileet markeres i dag med jubileumsfest, ekstra stor jubileumsutgave og lesertallsrekord nok en gang.

-Leserne er en utrolig engasjert og aktiv gjeng med sterk lojalitet til magasinet. Vi fremmer lavterskel-filosofien og motiverer til trening, samtidig som vi utfordrer de mest aktive med intensive treningsprogrammer.

-Vi har jobbet mye med merkevarebygging de siste to årene, og har utvidet porteføljen med events. Vårt treningsevent Shape Up Weekend på Geilo, er nær fulltegnet et år i forveien med 500 deltakere, avslutter redaktøren.

Kontaktperson:
Redaktør Karine Thyness, tlf +47 991 68 140