Nå kommer nye MacBook Pro!

Pressemelding   •   okt 28, 2016 13:44 CEST

Nye MacBook Pro med Touch Bar ble lansert i går kveld.

Ny MacBook Pro

I går lanserte Apple den helt nye MacBook Pro. Maskinen er tidenes tynneste og letteste MacBook Pro, og kommer med en revolusjonerende Touch Bar som skal erstatte de tradisjonelle funksjonstastene. Touch Bar gir deg tilgang på et bredt utvalg kommandoer, og utvalget vil tilpasses alt etter hvilket program du jobber i. Dette gir uante muligheter spesielt innen bilde- og videoredigering!

I tillegg har maskinen dobbelt så rask grafikkytelse, raskere SSD-lagering, et mer responsivt tastatur, en større Force Touch-styreflate og et høyttalersystem med dobbelt så stort frekvensområde. Blant andre ting.

Maskinen kommer i 13-tommer og 15-tommer, 256 GB og 512 GB, i fargene stellargrå og sølv. I tillegg kommer en helt ny 13-tommer MacBook Pro uten Touch Bar. Denne finnes også i fargene stellargrå og sølv.

Kan forhåndsbestilles allerede nå

Vi har allerede nå åpnet for forhåndsbestilling av de nye Macene både på nett og i alle våre butikker. MacBook Pro med Touch Bar har en (ubekreftet) leveringstid på 3-4 uker, mens MacBook Pro uten Touch Bar allerede nå skal være på vei til butikkene i et begrenset antall.

Nedsatte priser på tidligere modeller

Som følge av nylanseringen setter vi nå ned prisene på flere av forrige gen. Macer. Nå kan du spare inntil 4500 kr på 13-tommer MacBook Pro Retina, 6000 kr på 512 GB 15-tommer MacBook Pro Retina, og inntil 2500 kr på 11-tommer MacBook Air.

Eplehuset er Norges største Apple-forhandler med 21 butikker og nettbutikk. Kunnskap, tilgjengelighet, begeistring og atmosfære er våre kjerneverdier og grunnlaget for vår virksomhet. Eplehuset er et helnorsk selskap med hovedkontor i Trondheim. Kjeden passerte i 2015 NOK 1 milliard i omsetning.