Vinn en tur til Lofoten med PRSNT og Eplehuset!

Pressemelding   •   jan 17, 2018 14:19 CET

Yoga, meditasjon og spennende eventyr venter. Turen til Lofoten er en unik mulighet for å bli bedre kjent med deg selv.

Vil du bli med på en unik reise som kombinerer sporty utendørsaktiviteter og rike åndelige opplevelser med vill norsk natur? Denne våren samarbeider Eplehuset og PRSNT om en konkurranse hvor vinneren stikker av med én billett til PRSNT sitt Lofoten-eventyr i april!

Turen, som kun er åpen for kvinner, er fullspekket med utendørsaktiviteter som surfing, fjellklatring, slalåm og snowboard. I tillegg vil yoga, mindfullness og stressmestring være en sentral og viktig del av turens formål – naturligvis sammen med de spektakulære naturopplevelser Lofoten har å by på.

Premien har en samlet verdi på 22.900 kroner.

Tett samarbeid

I løpet av våren vil PRSNT arrangere to unike turer til Lofoten. I tillegg til turen 21.-28. april, vil det bli arrangert en miniutgave 3.-6. mai, hvor de viktigste høydepunktene og opplevelsene er med.

– Med hjelp fra vår kreative samarbeidspartner, Eplehuset, har vi nå mulighet til å dele ut en premie av en slik art. Konkurransen vil gjøre det mulig for enda flere å ta del i eventyret vårt, sier Kjersti Buaas, Eplehuset-ambassadør og en av grunnleggerne av PRSNT.

Større bevissthet

Da Eplehuset fylte 15 år i 2017, ble «Miljø» lansert som en av selskapets fire kjerneverdier. Sammen med et fokus på bærekraft og trening, er miljø blitt en naturlig del av Eplehusets samfunnsengasjement.

– Målet er å kunne tilby en opplevelse som bidrar til større bevissthet rundt kropp og sinn, samtidig som vi skal utfordre deltakerne til å gå litt ut av komfortsonen sin.

Konkurransen vil foregå på både Instagram og Facebook. Én heldig vinner kåres i slutten av januar. Les mer om hvordan du kan delta her.

Om PRSNT Grunnlagt av to profesjonelle snowboardere – Kjersti Buaas fra Norge og Chanelle Sladics fra USA. Med en felles lidenskap for trening, natur, miljø og bærekraft, var ønsket om å starte noe sammen stor. Kunnskapen og ferdighetene de hadde opparbeidet seg som profesjonelle idrettsutøvere danner grunnlaget for PRSNT, en virksomhet som har til hensikt å inspirere og motivere til en sunn og miljøvennlig livsstil hvor lykke og velvære står i sentrum.

Om PRSNT Adventure Retreats Målet for turene er å inspirere så mange som mulig til å tilbringe mer tid utendørs. Dette innebærer en dypere kontakt med naturen, med hverandre og med seg selv. Som profesjonelle idrettsutøvere, har Kjersti Buaas og Chanelle Sladics fått mulighet til å se store deler av verden. Dette brukes som utgangspunkt i jakten på nye, spennende lokasjoner til turene de arrangerer.

For mer informasjon om PRSNT og turene til Lofoten, sjekk ut: www.PRSNT.co/lofoten

Les mer om samarbeidet mellom Eplehuset og Kjersti Buaas: https://eplehuset.no/kjersti-buaas

Eplehuset er Norges største Apple-forhandler med 22 butikker og nettbutikk. Kunnskap, inspirasjon, begeistring og miljø er våre kjerneverdier og grunnlaget for vår virksomhet. Eplehuset er et helnorsk selskap med hovedkontor i Trondheim. Kjeden passerte i 2015 NOK 1 milliard i omsetning.