Epson EH-TW7200 kåret til Årets bildeprodukt av Kapital

Pressemelding   •   feb 27, 2014 13:14 CET

3D-projektor med HD og avanserte funksjoner

27. februar 2013 – Epson lanserte i fjor høst 3D-hjemmekinoprojektoren EH-TW7200 for filmelskere som ønsker en skikkelig hjemmekinoopplevelse. Nå er den kåret til Årets bildeprodukt av bladet Kapital.

EH-TW7200 er 3D-projektor med HD og har funksjoner man vanligvis finner i de aller mest avanserte modellene, men til en vesentlig lavere pris. Projektoren har et kontrastforhold på 120 000:1.

Bladet Kapital har i over 20 år kåret Årets IT-produkt i en rekke ulike kategorier. I går ble EH-TW7200 kåret til Årets bildeprodukt, og juryens begrunnelse er:

"Gode bilder er blitt en viktig del av vår elektroniske hverdag. Vi blir mer og mer bortskjemte med høy oppløsning på både skjermer og det bildematerialet som skal vises frem. Vinneren leverer de små detaljene som gjør at produktet skiller seg ut og gir spente brukere de aller beste bildene i kjellerstuen eller på den hvite veggen i etasjen over."

EH-TW7200 har en anbefalt utsalgspris på kroner 17995 inkl. mva.

Om Epson

Epson er en ledende global aktør innen bildeprodukter inkludert skrivere, 3LCD projektorer og små –og mellomstore LCD’er. Med en innovativ og kreativ kultur, fokuserer Epson på med sine produkter - kjent for overlegen kvalitet, funksjonalitet, kompakthet og energieffektivitet – å overgå visjonen og de forventninger kunder har verden over.

Ledet av det Japan-baserte Seiko Epson Corporation, består Epson Group av over 73.000 ansatte i 94 selskaper rundt om i verden, og er stolt av vedvarende bidrag til det globale miljøet og til lokalsamfunn der Epson er representert. http://global.epson.com

Epson Europe B.V. er konsernets regionale hovedkontor for Europa, Midt-Østen, Russland og Afrika og er lokalisert i Amsterdam. Epson Europe hadde 1655 ansatte og en omsetning på 1540 millioner euro i regnskapsåret 2012. http://www.epson-europe.com