Epson ønsker velkommen til IFA 2012

Pressemelding  •  17-08-2012 12:42 CEST

Epson lanserer blant annet en rekke nye hjemmekinoprojektorer på IFA 2012. Vi håper du tar turen innom vår stand: hall 21, stand 103.

Fredag 31. august kl. 10.30 skal Mr. Minoru Usui, president i Seiko Epson Corporation, holde en åpningstale i den internasjonale Keynote Area (6,3 Hall), og vi håper du ønsker å delta. Det er også mulig å avtale en-til-en-intervjuer med talspersonene nedenfor. Kontakt Rune Braathen i JPR eller Solfrid Dyrrdal Liland i Epson for å avtale tid og dato.

Talspersoner:
Hans Dummer - corporate og strategi
Valerie Riffaud-Cangelosi - produkt og marked
Madlyne Colson - produkt

Vennlig hilsen,
Epson

Om Epson

Epson er en ledende global aktør innen bildeprodukter inkludert skrivere, 3LCD projektorer og små –og mellomstore LCD’er. Med en innovativ og kreativ kultur, fokuserer Epson på med sine produkter - kjent for overlegen kvalitet, funksjonalitet, kompakthet og energieffektivitet – å overgå visjonen og de forventninger kunder har verden over.

Ledet av det Japan-baserte Seiko Epson Corporation, består Epson Group av over 70 000 ansatte i 106 selskaper rundt om i verden, og er stolt av vedvarende bidrag til det globale miljøet og til lokalsamfunn der Epson er representert. http://global.epson.com

Epson Europe B.V. er konsernets regionale hovedkontor for Europa, Midt-Østen, Russland og Afrika og er lokalisert i Amsterdam. Epson Europe hadde 2400 ansatte og en omsetning på 1875 millioner euro i regnskapsåret 2009. http://www.epson-europe.com

Nøkkelord:

epson