Nyhetsbrev fra Escape Travel 280411

Se link her

Hjem | Reisetilbud | Les kataloger online |Følg oss på Facebook | Kontakt oss

Eksklusive privattog med Escape Travel. Ny brosjyre ute nå!
Se skiftende landskap passere – bli med på spennende utflukter – nyt deilig mat.
Escape Travel samarbeider med mange ulike togselskap – alt fra legendariske Orientekspressen og Rovos Rail i Sør-Afrika, begge med stor vekt på luksus og komfort om bord, mens andre, som for eksempel Grand Trans Siberian Express, fokuserer mer på reiseruten og de autentiske opplevelsene underveis.
Les mer om eksklusive privattog i hele verden

Tilbud kun for Escape Travels gjester! Basecamp Masai Mara er Kenyas beste økohotell, en klassisk safaricamp beliggende ved elven Talek som markerer grensen til nasjonalparken Masai Mara. Bli med på en unik safariopplevelse i 6 dager med overnatting både på Basecamp Masai Mara og Wilderness til spesialpris!
Les mer om Basecamptilbudet!

Rajasthan m/kamelmarkedet i Pushkar  30. oktober – 9. nov. Denne reisen kombinerer noen av Nord-Indias mest kjente historiske og kulturelle perler. Underveis får du blant annet oppleve Delhi, Agra, Jaipur, Jodhpur, Udaipur, Ranakpur, og det årlige kamelmarkedet i Pushkar.
Les mer rundreisen i India

Spesialtilbud! Cruise i Tyrkia & Hellas  12 dager fra kun 4452,-. Kun få plasser!
Costa Cruises byr på flotte havner som Venezia, Athen, Izmir, Rhodos, San Torini og mange flere. Costa Cruises er ”Cruising Italien style”. Utpreget europeisk atmosfære, barn under 18 år seiler for kun 990,- i lugar med to voksne.
Les mer om cruise i Middelhavet

Kombinasjonsferie på Cuba - 1 uke kun 2530,-  Kombiner spennende Havana med badeferie på Varadero. Frokost/all inklusive på hotellene. Uberørte strender med hvit sand, palmesus, blått hav og herlig klima er typisk Cuba, her er det som tiden har stått stille siden 50. tallet.
Les mer om Cuba

Se flotte bilder, nyheter, konkurranser og tilbud på Facebook

• russland
  • rhinen