Escape Travel – Årets Göta kanalagent 2009

I forbindelse med TUR-messen i Gøteborg i slutten av mars kåret Rederi AB Göta Kanal årets beste utenlandske agent. Prisen for 2009 gikk til den norske agenten Escape Travel.

Siden Escape Travel begynte å representere Rederi AB Göta Kanal på det norske markedet har andelen norske gjester økt betraktelig. Gjennom flere år har Escape Travel vist at økningen ikke har vært en døgnflue, men tvert imot har den positive utviklingen blitt forsterket forteller Håkan Gullberg, rederisjef på Rederi AB Göta Kanal.

Rederisjefen Håkan Gullberg takket Tove Voss, deleier og adm.dir for Escape Travel, for sitt arbeid med å markedsføre Rederi AB Göta Kanal i Norge.

Et arbeid som har ført til at Norge nå er et av de viktigste markedene for rederiet.

Tove Voss og hennes kollegaer på kontoret i Oslo har vist at målrettet og langsiktig arbeid, samt ett stort engasjement for produktet, er viktige fremgangsfaktorer. Vi mener også at deres kreativitet og brede kontaktnett på det norske markedet har bidratt til fremgangen og ser frem imot et fortsatt godt samarbeid avslutter Håkan.

Utdelingen skjedde ombord på k-registrerte Göta Kanalbåten M/S Diana ved et arrangement i samarbeid med Historic Hotels of Sweden.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:

Håkan Gullberg, Rederichef Rederi AB Göta Kanal, Tlf. +46 708 94 76 43

Tove Voss, Adm. dir.  Escape Travel, Tlf. +47 93 43 75 14

Rederiet ble grunnlagt 27. februar 1869. Flåten består i dag av tre k-registrerte fartøy; m/s Juno, m/s Wilhelm Tham og m/s Diana som trafikkerer Göta kanal. Siden januar 2001 inngår rederiet i Strömmagruppen, et opplevelsesrettet foretak med lang erfaring i bevaring og drift av historiske fartøy.

• göta kanal