Årets terrassenyhet - ESSVE med skjult montering av terrasseskruer

For norske boligeiere er det ikke lenger nødvendig å oppleve at terrassen fliser opp eller sprekker. Nå er det fullt mulig å få en terrasse som er helt fri for skruehull og som gir et pent visuelt inntrykk, og er behagelig å gå på. Med HDS fra ESSVE kan profesjonelle håndverkere nå lage terrasser enklere, raskere og mer effektivtsom boligeieren kan nyte i lang tid.

Holdbar montering
ESSVEs HDS består av et spesialtilpasset monteringsvertøy og bits. Verktøyet finnes i to størrelser, avhengig av hvilke terrassebord som skal brukes: 85-110 mm eller 110-150 mm. Skruene er laget av rustfritt syrefast stål og skruenes pilformede spiss reduserer risikoen for sprekker i terrassen, samtidig som det er enklere og raskere å feste skruen. – En av fordelene med monteringsverktøyet er at det sørger for lik avstand mellom hvert terrassebord. Skruene gir like god forankring som tradisjonell montering, kan brukes i all slags klima og gir holdbar montering over tid, sier Netskar.

Stor respons på HDS
For å styrke vår markedsledende posisjon på skruer er det viktig for oss å utvikle nye produkter som vi vet markedet etterlyser. Vi har siden årsskiftet presentert HDS på messene til alle byggevarekjedene og fått en fantastisk respons, både fra kjedene og ikke minst de profesjonelle håndverkerne. Vi har faktisk måtte etterbestille for å dekke den store etterspørselen. Mange av årets terrasser vil derfor bli laget med HDS fra ESSVE, og som forhåpentlig blir en bransjestandard, sier Netskar.

Fakta:
Passer spesielt godt til:Kebony, malmfuru, royalimpregnert virke, varmebehandlet virke og sibirsk lerk

Monteringsverktøy: Finnes i to størrelser, for terrassebord 85-110 mm eller 110-150 mm

Syrefaste terrasseskruer A4: -4,8×50 for terrassebord med tykkelse 19-25 mm -4,8×60 for terrassebord med tykkelse 25-34 mm

Se film om hvordan du benytter monteringsverktøyet her: https://www.youtube.com/watch?v=zH_4n9Danzw

• hds
  • hidden decking system
  • terrasseskruer
  • hds-terrasseskrue
  • skjult innfestning
  • ingen sprekker eller fliser
  • essve.no/hds

ESSVE er markedsleder på innfestningsløsninger innen bygg- og verkstedsindustrien i Norden. Vi har over 40 års erfaring og kan tilby kunden trygge og sikre løsninger. Vi har produkter innen innfestninger, skruer, spikring, lim, fug og branntetting.

Vår visjon er å videreutvikle eksisterende og å skape nye produkter slik at sluttkunden skal få de beste og mest effektive løsningene på markedet. Du kan stole på at våre produkter fungerer som de skal, at vi leverer i tide og at vi holder hva vi lover.