Hvor fort går det å bygge en Facebook applikasjon?

Pressemelding   •   jun 13, 2013 12:00 CEST

Hvor kort tid går det å bruke for å få en fullt funksjonibel Facebook app? Se den direktesendte konkurransen mellom de to Facebook-geekene Takin Kroop og Kenneth Bæver Bjerke.
Hvor raskt kan man lage en app for Facebook?Facebook-geekene Takin Kroop og Kenneth Bæver Bjerke har i ukesvis kranglet om hvem som er den raskeste til å bygge avanserte applikasjoner til Facebook. Etter en rekke spydigheter og hard drittslenging, er det endelig tid for å avgjøre det en gang for alle. I denne direktesendte sendingen konkurrerer gutta om hvem som er den raskeste app-byggeren på Facebook.
 Se webinaret her

Regler
  • Deltagerne får vite hva de skal lage 5 minutter før konkurransen begynner.
  • Appen skal være fullt funksjonibel uten bugs.
  • Det skal være minst en avansert funksjon i appen, f.eks konkurranseelement, avstemming, feed fra annet sosialt medie eller lignende.
  • Klokka stopper når appen er lansert på Facebook
  • Alle som ser på kan stemme på vinneren.

Ps. Hele webinaret kan legges på alle nettsider. Bruk denne koden:<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ttsw8eBD81w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Eller se webinaret her: http://fb.st/tqglt (fungerer på mobil)

Fanbooster tilbyr en alt-i-ett plattform for Facebook; få inspirasjon, utvikle applikasjoner, monitorere kampanjer og kommunisere med fans.

Per juni 2013 det blitt bygget ca 10.000 applikasjoner for Facebook for kunder som Manchester City, Sunderland, NAC Breda, Moods of Norway, Samsung, Telia, SAS og en rekke andre store og små aktører.

Hovedkontoret ligger i Kongsberg, men har kontorer i Oslo, Sverige, Finland, England, Nederland og Bulgaria.

Kommentarer (0)