GANT Time lanserer Park Hill 32 - en liten vinner!

Pressemelding   •   mar 01, 2016 08:11 CET

Bestselgeren Park Hill har de siste årene vært GANT Times ikoniske klokkemodell. Modellen er elsket av gamle som unge. Fellestrekket har hele tiden vært individer som er opptatt av stil og det å se bra ut.

Nytt av året er Park Hill 32 til kvinner. En liten dameklokke med lenke eller reim i skinn. En modell som helt enkelt kan kombineres med favorittarmbåndet.

- De siste årene har klokkene vært store og fremtredende. Allerede i 2015, så vi tendenser til at klokkene blir mindre og nettere på kvinners håndledd. En klokke skal i dag være like mye et smykke som en elegant tidsanviser, noe Park Hill 32 viser å være midt i blinken for, sier Finn Hammerstad, innkjøpssjef hos Frithjof E. Rasmussen AS.

Park Hill 32 er i likhet med andre Park Hill modeller laget i materialer av god kvalitet med Miyota urverk og remmer i italiensk skinn fra Italia. Spesielt verdt å merke seg er modellene med stållenke og double som passer perfekt til våren.

Modellen er tilgjengelig hos GANT Time forhandlere over hele landet fra starten av mars. Pris fra 1190,-

For flere klokkenyheter se www.feras.no

Om GANT Time

GANT Time klokkene gjenkjennes av en uformell eleganse og iøyenfallende design og kan like godt kombineres til kjole og dress som til hverdagsantrekket og en sporty livsstil. GANT Time selges i over 20 land og er tilgjengelig hos mer enn 2500 butikker og GANT Stores verden over.

Kvalitet definerer karakteren for GANT klokker. GANT bruker kun materialer av høyeste kvalitet. Alle klokkene fra GANT er laget av 316L rustfritt stål, med reimer fra Montello, i Nord-Italia, et område som er kjent for sitt utsøkte lær.

Frithjof E. Rasmussen AS er en av landets ledende leverandører av klokker. Med 70 års erfaring kan vi tilby et bredt spekter av spennende merker og produkter, både for ham og henne, voksne som barn.

Blant våre merker kan vi nevne moteriktige Triwa, italienske Police, Citizen med tekniske finesser og dykkeregenskaper, høy-kvalitetsklokker med sveitsisk urverk fra Swiss Military Hanowa og Roamer, klassisk eleganse fra tidløse Gant, prisgunstige kvalitets klokker fra Inex, smakfulle og lekne klokker fra Mango Time. Vi fører også Club og Gul for de minste, samt gaveartikler og andre klokkerelaterte produkter.

Vi leverer produkter til de fleste urmakere og klokkeforhandlere over hele landet, samt en del gullsmeder og andre som selger klokker og smykker.

Sjekk ut vår nettside www.feras.no for en fullstendig oversikt over våre klokker og merker. Her finner du også en oversikt over våre klokkeforhandlere.

Bilder og videoer kan disponeres av redaksjoner på nett og print. For utlån av modeller kontakt cecilie@feras.no / 986 33 837

Kommentarer (0)

Kommentar