Åpent hus om sosialt entreprenørskap

Nyhet   •   aug 01, 2017 07:55 CEST

Har du lyst til å ta en prat om sosialt entreprenørskap, dele dine idéer eller bli bedre kjent med oss i Ferd Sosiale Entreprenører?

Vi inviterer til Åpent hus tirsdag 19. september og torsdag 16. november fra 09.00 -11.00 i våre lokaler på Lysaker brygge, Strandveien 50!

Klikk her for påmelding til 19. september

Klikk her for påmelding til 16. november

Hvorfor Åpent hus?
Ferd Sosiale Entreprenører ønsker å møte potensielle sosiale entreprenører og andre som er interessert i å lære hva sosialt entreprenørskap handler om. Det er etterhvert flere som ønsker å snakke med oss enn vi har kapasitet til å møte en-til-en. Vi arrangerer derfor Åpent hus fire til seks ganger i året. Arrangementet er en arena for å møte ulike entreprenører, personer og aktører som er interessert i sosialt entreprenørskap og sosial effekt. Det er også en arena for nettverksbygging for de som er interessert i dette feltet.

Vi har tidligere hatt besøk av både entreprenører, kommuner, kommersielle aktører, potensielle kunder, offentlige instanser og NGO’er.

Program
På Åpent hus presenterer vi Ferd Sosiale Entreprenører, hvem vi investerer i og hvordan vi jobber. Etter en innledende presentasjon deler vi inn i grupper for å fortsette samtalene. Gruppene deles inn ut fra hvem som er tilstede og hva man er interessert i.

Velkommen!

Hilsen Ferd Sosiale Entreprenører