Velkommen til Demoday 2019🎉

Nyhet   •   mai 28, 2019 08:07 CEST

PĂĽ Demoday pitcher deltakerne i Social Startup 2019 i Marmorsalen pĂĽ Sentralen. Foto: Alex Asensi

87 selskaper søkte om plass i Social Startup 2019 og 10 fikk muligheten til å delta i akseleratorprogrammet. Nå er selskapene snart i mål og det er tid for feiring🎉 Bli med å se deltakerne pitche noen av Norges mest spennende og innovative løsninger på samfunnsutfordringer!

Pü Demoday 4. juni blir du bedre kjent med büde selskapene og programmets planer for en nordisk satsning. Og hvis du ønsker ü ha en en-til-en prat med noen av selskapene, er det anledning til det i lunsjen.

Du kan lese mer om selskapene du møter pü Demoday her.

NĂĽr?
Tid: Tirsdag 4.6.19
Sted: Marmorsalen, Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo

Program:
09.00 Dørene üpner, lett frokost og kaffe
09.30 Velkommen ved Social Startup
09.50 Pitcher fra selskap
10.30 Pause
10.45 Pitcher fra selskap
11.15 Lunsj og møter med selskapene

Ønsker du ü delta? Da kan du melde deg pü her.
Velkommen!

Hilsen Social Startup-teamet

Om Social Startup
Social Startup er et seks müneders skreddersydd akseleratorprogram for tidligfase-selskaper som løser samfunnsutfordringer. Programmet gir selskapene det de trenger for ü skape en solid forretningsmodell og størst mulig verdi for samfunnet. Social Startup Norge er initiert av Ferd Sosiale Entreprenører og gjennomføres i samarbeid med SoCentral.

Ved ĂĽ sende inn kommentaren aksepterer du at dine personopplysninger behandles i samsvar med Mynewsdesks PersonvernerklĂŚring.