Rebekka de Leon i Passion for Ocean mottar gavesjekken

Årets julegave fra Findus går til Passion for Ocean (P4O)

Passion for Ocean jobber med å styrke folks relasjon til havet og vise hvordan vi kan ta vare på havet på en engasjerende måte. Dette gjør de gjennom tiltak og aktiviteter som både bygger kunnskap om havet, og gir økt innsikt i hvordan små valg i hverdagen bidrar til å ta vare på havet.

Gaven fra Findus er på kr. 100.000, som Passion for Ocean kan bruke i sitt arbeid for et levende hav. Det største mangfoldet av liv på jorden finnes i havet og vi må alle gjøre noe for å ta vare på det!

Findus ønsker alle en riktig god jul!

Findus- ledende innen dypfryst mat

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker og bær. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus Norge AS
P.O. Box 423 (Besøksadresse: Erteløkka 7)
N-1373 Asker