Samyang lanserer populære brennvidder i Sony fullformat E-fatning

Pressemelding   •   des 16, 2013 11:26 CET

Samyang lanserer nå fem av sine mest populære objektiver i Sony E fatning. Da disse brennviddene opprinnelig ble konstruert for fullformat blir de interessante alternativer for de nyeste Sony-modellene, Alpha 7 og 7R.

Nye muligheter for Sony-fotografen

Med disse objektivene åpnes det nye muligheter for de som fotograferer med de siste Sony- modellene. Som alltid når det lanseres noe nytt, i dette tilfellet overgangen fra APS-C sensor til fullformat, vil utvalget av objektiver være begrenset i starten. De nye objektivene følger Samyangs tradisjon med topp optisk kvalitet kombinert med fornuftig pris. De populære brennviddene gir fotografen helt nye muligheter.

Fullformats-modeller som nå kommer for Sony E

Samyang 14mm f/2,8 ED AS IF UMC
Samyang 24mm f/1,4 ED AS IF UMC
Samyang T-S 24mm f/3,5 ED AS UMC
Samyang 35mm f/1,4 AS UMC
Samyang 85mm f/1,4 AS IF UMC

Pris og levering

Objektivene beregnes å komme i handelen i begynnelsen av januar 2014 og vil koste som nevnt under:

Samyang 14mm f/2,8, ca.pris: kr 3.995,- inkl. mva.
Samyang 24mm f/1,4, ca.pris: kr 6.995,- inkl. mva.
Samyang T-S 24mm f/3,5, ca.pris: kr 8.750,- inkl. mva.
Samyang 35mm f/1,4, ca.pris: kr 5.295,- inkl. mva.
Samyang 85mm f/1,4, ca.pris: kr 3.375,- inkl. mva.

For ytterligere informasjon:
helge.rose@focusnordic.no

Focus Nordic Norway på Rud i Bærum er Norges største foto-distributør. Sortimentet inneholder en rekke store varemerker som Pentax, Jobo, Tamron, Lowepro, Telefunken, C-Frame, Transcend, SanDisk, Steiner, Hähnel, Ilford, Velbon, Sunpak, Metz, Nissin, Kenko, Gorillapod og Lensbaby. I tillegg har vi en egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på www.focusnordic.no

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.