En liten tablett med store visjoner

Forever iVision er bare for syns skyld. Aloe vera-foretaket Forevers siste kosttilskudd har fullt fokus på øynenes ve og vel.

Øynene dine jobber hardt hver dag. De skal kunne fokusere på både langt og kort hold, takle tørr luft, og kanskje sitter du foran en dataskjerm … Ulike aktiviteter og miljøer gjør at øynene dine må tilpasse seg og justere synet opptil 30 000 ganger per dag. De har fortjent litt oppmerksomhet.

Prisbelønte ingredienser

Forevers siste tilskudd har fullt fokus på øynene. I Forever iVision

finner du for eksempel vitamin A og sink, som begge bidrar til å opprettholde normal synsevne. Vitamin C, vitamin E og sink bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress.

Dessuten inngår stoffet Lutemax® 2020, som ble utpekt til «Best Functional Ingredient 2018» av NutrAward. Lutemax® 2020 består av lutein og zeaxantin, som begge finnes naturlig i øyets gule flekk.

Øyetrening

Visste du at du kan trene øynene dine og hjelpe dem med å slappe av? Begynn med å sitte komfortabelt med hodet rett fram. Se deretter så langt du kan i alle fire retninger i to eller tre sekunder: oppover, nedover, venstre, høyre. Gjenta tre ganger. Beveg bare øynene, ikke hodet. Avslutt med å massere området under øyenbrynene med tommelspissene i sirkelbevegelser – fra neseryggen til ytterkantene av øyelokkene.

• Sport

Forever er Skandinavias største direktesalgsforetak innen helse- og hudpleieprodukter basert på Aloe vera, har virksomhet i over 160 land i alle verdensdeler og er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe vera. Alle produktene er basert på stabilisert Aloe vera fra egne plantasjer. Fordi vi selv eier hele produksjonsprosessen fra plante til ferdig produkt kan vi kontrollere og garantere at kvaliteten er den beste. Det ligger i tiden å ta ansvar for sin egen helse og vi ser at stadig flere interesserer seg for sunnere alternativ.