50-TALLSKUTT PÅ LØKKA

Blogginnlegg   •   nov 26, 2013 19:47 CET

I dag finner vi frisørsalonger på nesten hvert eneste hjørne, det å skille seg ut og finne sitt eget konsept er derfor vesentlig for å få  kunder. Med sin surfe og 50-tallspregede stil, resepsjonsdisk i bambus, flamenco på trappen og behandlingsmeny laget som et drinkkart er KUTT på Grünerløkka en salong som har lykkes med å være unik.

- Hos oss er det høy puls, ingen dilldall, men effektive behandlinger. Vi har mye fokus på unge mennesker og herrene er i hovedsetet her hos oss, forteller daglig leder på KUTT Siri Myhre.

På salongens hjemmeside garanterer KUTT nettopp herrene en god opplevelse: "Between these walls of young and friendly environment the creativity is endless. One of our specialities are men's racer haircuts - which we guarantee you will enjoy."

Ide` ble til virkelighet

Siri har tidligere jobbet hos Adam og Eva på Arkaden og for ca 1,5 år siden begynte hun å leke med tanken om å starte opp en ny KUTT salong, i september i år ble idèene satt ut i livet. Sammen med Kristine, som også har jobbet hos Adam og Eva, driver Siri salongen KUTT. Salongnnavnet KUTT eies av Adam og Eva, men KUTT konseptet er noe helt unikt og er nyutviklet av Siri i samarbeid med Cato og Øistein på Adam og Evas hovedkontor.

Til tross at det kun er 2 måneder siden salongen åpnet har KUTT hatt flere arrangement, der i blant i samarbeid med Det Nye og Glossybox hvor salongen hadde en rekke norske bloggere på kombinert frokost og helgestyling.

I desember står både konsert og kundekveld på agendaen og sammen med manillusion planlegger Siri og Kristine flere 50-tallsevents.

Mulighetene hos KUTT er mange; det være seg klipp, farge, konsert, styling eller tatovering. Sistnevnte utføres av tatovør Magne som holder til på salongen både mandager og lørdager.

KUTT tilbyr selvsagt også alt innen frisering og de har blant annet egne pakkeløsninger på menyen

Produktseriene på salongen er nøye valgt ut, salongen fører blant annet evo

evo produktene er nyskapende, luksuriøse og av høy kvalitet. Produktene er frie for sulfat, parabener, propylen og glykol og makedsføres under salgordet "evo - saving ordinary humans from themselves".

- evo er en utrolig kul serie som med sin ungdommelige tilnærming passer godt til kosepetet her på salongen, skryter Siri.

Vil du vite mer om KUTT, salongens produkter, behandlinger og arrangement kan du gå inn på hjemmesiden og også like salongen på Facebook.