God Jul Fra Frends

Nyhet   •   des 22, 2015 08:26 CET

Kjære samarbeidspartnere!

Julen 2015

Igjen har vi kommet til årets siste dager, og julefreden senker seg snart over oss alle. Vi i Frends vil tradisjontro takke dere alle for et flott 2015.

Alle våre samarbeidspartnere har nok en gang bidratt til et spennende og framgangsrikt år for Frends.

Vi vil gjerne oppsummere året på følgende måte:

Frends kjøpte Solis Professional, og slo sammen selskapene fra April. Det var en utfordring for alle ansatte, og også for våre kjære kunder. Vi flyttet 900 palleplasser med varer inn i vårt lager og begynte deretter sampakking av varer, samt også et samarbeid mellom selgere som var vant til å konkurrere. Det gav oss mange utfordringer underveis, men det har også vist oss at flere og flere salonger ønsker en leverandør som har mange varemerker og et stort utvalg å velge mellom, med andre ord en vellykket sammenslåing.

I midten av April lanserte vi Olaplex. Olaplex har på litt over et år blitt lansert i ca 200 land med kjempe stor suksess. Dette er den største nyheten i vår bransje på mange mange ti-år. Olaplex har allerede blitt et begrep, og tusener av forbrukere etterspør allerede Olaplex som behandling hos sin frisør.

Nye Frends har hatt en fantastisk kurshøst, ikke mindre enn 12 byer har hatt våre kurs team på besøk, og mer enn 1900 frisører har deltatt på våre arrangement. Spesielt populært har American Crew`s Method 1 kurs vært, hvor det er stor rift om plassene. Våren 2016 setter vi opp 10 stk American Crew Method 1 kurs, i 9 forskjellige byer-så meld dere på. Årets Frends Event i Posthallen var punktumet for kurshøsten, ogca 400 besøkende fikk se visninger fra Revlon, Schwarzkopf, Olaplex, Sexyhair og American Crew, før festen fortsatte til langt på natt.

Vi er stolte av å kunne meddele at fargespesialisten som har tatt verden med storm , Guy Tang, står på scenen i Samfunnssalen i Oslo 31.januar for Olaplex. Dette er en sjelden mulighet for å se en av verdens beste fargeeksperter jobbe med Olaplex+ farge+bleking, gå ikke glipp av dette.

Frends er også i 2016 en av hovedsponsorene til Mote Med Mening. I år går pengene til ”Pøbelprosjektet”, og våre visning vil være en American Crew visning. Mote Med Mening 2016 avholdes i Gamle Logen 5.februar.

Det er med stor glede at vi nå kan informere om at Frends har kjøpt opp Frisørpartneren. Med det vil vi kunne tilby våre samarbeidspartenere flere varemerker som ID Hair, Lanza og EVO. Vi har stor tro på mange forskjellige varemerker fra samme leverandør, og vi vil med dette også fortsette vårt arbeid med å sette frisøren og fagligheten i fokus gjennom flere og varierende kurser.

I tradisjonstro gir vi vårt ”gavebudsjett” til et veldedig formål, og i år falt valget på Radiumhospitalet, og deres barneavdeling.

Da gjenstår det bare og ønskedere alle en riktig god jul og et fantastisk godt nytt år!

Julehilsen fra alle oss i Frends.