Helheten skal telle

Nyhet   •   sep 03, 2014 19:57 CEST

Hos E.T Hårstudio handler det om å se hele mennesket, det være seg ansiktsform, øyefarge, hudtype, ønsker eller behov, det er mye som skal tas i betraktning. Frisørene som følger denne visjonen settes ekstra stor pris. Eier og innehaver Edel Teige arrangerer hvert år E.T Awards hvor frisørene nomineres til en lang rekke utmerkelser.

E.T. Hårstudio ble startet i 1988 på Åsane Senter, foruten om salongen på Åsane Storsenter finner du E.T salonger på Kløverhuset, på Xhibition, på Knarvik Senter og i Eidsvåg. E.T Hårstudio er per i dag den frisørkjeden i Hordaland med aller størst omsetning.

Eier og innehaver Edel Teige mener de viktigste faktorene bak suksessen er at salongene holder høyt faglig fokus, har de beste produktene på markedet og sist, men ikke minst, setter kunden i fokus.

Å se hele mennesket

- E.T Hårstudios visjon er å se hele mennesket, at helheten skal telle, det være seg ansiktsform, øyefarge, hudtype, ønsker eller behov, det er mye som skal tas i betraktning før en utfører en kundebehandling, forklarer Edel Teige.

E.T Hårstudio fokuserer også på det å være fleksibel og tilgjengelig for kundene sine.

- Vi prøver alltid å finne ledig tid til behandling, selv i travle tider unngår vi å si nei til kundene våre, forteller Edel Teige.

E.T Awards

Det er ikke bare kundene som er i fokus hos E.T, Edel Teige vet også å sette pris på sine ansatte.

-  Det er frisørene som er vår største ressurs og det er viktig å sette pris på dem, i tillegg til at frisørene hos E.T er både er godt betalt og kurset arrangerer vi hvert år E.T Awards, forteller Edel Teige.

I tillegg til middag og festligheter deles det ut en rekke utmerkelser slik at Edel Teige kan få vist hvor høy pris hun setter på frisørene.

- Vi har alt fra unge, nyutdannede til voksne og erfarne frisører. Det de alle har til felles er at de er ekstremt dyktige og at de har mange og faste kunder. Vi har også meget flinke lærlinger, vi jobber med å få de beste lærlingene til våre salonger, lærlingene er tross "morgendagens E.Tere", sier Edel.

For å å ekstra stor satt pris på og skrytt mest mulig av av flest mulig føyer Edel til ekstra utmerkelser hvert eneste år, både hun og de ansatte er meget fornøyde med arrangementet E.T Awards.

Årets Salong og Årets E.T

Blant de gjeveste prisene er Årets Salong og Årets E.T

Førstnevnte gikk i 2013 til E.T. Hårstudio på Knarvik.

Juryen begrunnet valget med at E.T. Hårstudio Knarvik har hatt en eventyrlig vekst i hele 2013 og at teamet har jobbet kreativt med høy faglig dyktighet etter E.Ts visjon som er å se hele mennesket.

Årets E.T er den prisen som henger høyest av dem alle, her var det Anette Seievåg som gikk av med seieren.

Juryen begrunner valget med at Anette er en meget faglig dyktig frisør med stor kunnskap og bred erfaring innen alle disiplinene innen frisøryrket. Kombinert med et godt øye for moter og trender er Anette en meget kreativ frisør med en lang rekke svært fornøyde kunder. Hun er også flink til å dele sin kunnskap med kolleger og er en stor bidragsyter for fellesskapet hos E.T. Hårstudio.

Ekstra stor stas under E.T Awars 2013 var at prisene ble overrakt av Jan Thomas som også var kveldens konferansier.

I tillegg til de to overnevnte kategoriene ble det også delt ut priser i kategoriene Årets Don Juan, Årets Don Johanne, Årets Partyløve, Årets Humørspreder, Årets Mest Positive, Årets Servicemedarbeider, Årets Kollega, Årets Lærling og Årets Motivatør.

Vil du vite mer om E.T Hårstudio kan du like salongen på Facebook eller gå inn på hjemmesiden