App gjør livet enklere

Pressemelding   •   apr 09, 2013 12:00 CEST

I dagens samfunn skapes det app-tjenester for de fleste utfordringer og bruksområder. Svært mange apper er laget for å gjøre hverdagen enklere, Fixit Timebestilling er en av disse, her kan man i tillegg til å bestille seg frisørtime også få tilgang til ektra gode tilbud.

Føhnix Frisør på Ullsteinvik er en av over 300 norske salonger som har tatt i bruk Fixit Timebestillingsapplikasjon.

- Samtidig som det å benytte app’er har blitt like vanlig som å surfe på nett med mobilen ser vi også at netthandelen øker, vi ønsker derfor å kunne tilby kundene enkel timebestilling kombinert med rimelige produkter gjennom ny appteknologi, sier daglig for Føhnix leder John Åge Sundal.

Føhnix opplever at hovedvekten av kundene som benytter Fixit appen er menn, noe John Åge synes er merkelig med tanke på at
 kvinner er på topp på når det gjelder nettopp handel av produkter relatert til personlig pleie.

- De fleste av våre apptilbud er rettet mot kvinner, så vi ønsker selvfølgelig at de også skal bestille time på app og dermed få mulighet til å benyttet seg av disse tilbudene. Å bestille hårprodukter via app har en rekke fordeler; varene står klare i salongen når du kommer til timen din og du får også frisørenes ekspertise når det gjelder produktbruk. Bedre blir det ikke, synes John Åge.

Lik Føhnix på Facebook om du vil vite mer om salongen og deres tilbud.

Om Frisørpartneren

Frisørpartneren er Norges hovedimportør for IdHAIR,  mM Kollagen, ego, evo,og LANZA. Både hovedkontor og lager ligger i Bergen og vi har flere selgere over hele landet.