Norge i finalen i American Crew All-Star Challenge 2016

Pressemelding   •   apr 08, 2016 14:33 CEST

American Crew All-Star Challenge handler om å gi anerkjennelse til de beste herrestylister i verden.

Klippen. Modellen. Bildet. Før det hele settes sammen for å skape din ultimate tolkning av «the American Crew» mannen. American Crew ser etter den ultimate herrestylisten. En med en virkelig unik og artistisk visjon. En som forstår hva det kreves for å skape en maskulin, moderne og «edgy look», samtidig som han/hun fanger mesterverket på et høyt profesjonelt nivå både kreativt og fotografisk. All-Star Challenge er større og bedre enn noen gang.

Vinner av All-Star Challenge Norge  ble FRIDA ANDERSSON FRA PÅ HÅRET SKØYEN

Årets vinner av All-Star Challenge Norge, Frida Andersson fra På Håret Skøyen, vant ikke bare den norske konkurransen, men har også blitt trukket ut som en av 15 globale finalister, fra mer enn 50 land. Frida og 14 andre deltakere konkurrer nå videre i den globale konkurransen i Paris, hvor vinneren vil bli kåret under det storslåtte Stylemaster Show`et mandag 18.april. Frida vant også "Årets Frisør" 2016 i regi av NFVB i februar.

Tom Olav Furuseth, Educator Manager i Frends AS og American Crew All-Star sier dette om årets vinnerbilde:
Vinneren i American Crew Norge 2016 har en formsans og et øye for det lille ekstra som gjør at den skiller seg ut i år.
En fin kombinasjon av teknikker fra kort til langt som gir håret et spennende uttrykk og tekstur. Jeg blir glad av å se vinneren av den Norske Allstar har et høyt fagnivå som ligger på toppen ikke bare i Norge, men i resten av verden også.

Vi ønsker vinner av All-star Norge 2016 lykke til i Paris!

Frends AS er en distributør til det profesjonelle hårpleiemarkedet. Vi hjelper norske salonger med å dekke deres behov for produkter, opplæring og ikke minst tilføre salongene viktig kunnskap om vår bransje og vårt marked. www.frends.no