Økt og styrket hårvekst.

Pressemelding   •   mar 18, 2014 08:00 CET

Flere hundre norske frisørsalonger har de siste to årene tilbudt kundene sine kosttilskuddet mM Kollagen. Produktet er basert på marin bioteknologi som både tilfører kroppen kollagen direkte, i tillegg til å øke kroppens antall av kollagenproduserende celler. Vi hos Frisørpartneren AS har ansvaret for salg og distribusjon av mM Kollagen i Norge.  Vi har fått utallige eksempler på både kvinner og menn som har fått både mer og tykkere hår. I tillegg ser vi meget gode virkninger på hudproblemer.

- Det er klart at skepsisen til et nytt produkt alltid er tilstede, og det gjelder spesielt for produkter som lover økt hårvekst og lignende. Vi fikk presentert lovende dokumentasjon fra produsenten Primex Biochemicals, men slike lovnader har vi fått før, så vi var usikre selv i starten, forteller daglig leder hos Frisørpartneren Otto Andersen

Etter kun kort tid viste det seg stadig oftere at produktet holdt det det lovet. Kunder som fikk prøve produktet så gode og raske resultater og kom derfor tilbake og ønsket mer.

- De norske frisørene ble bare mer og mer begeistret. De så jo selv at det virker. Og med tanke på at kundenes hår vokser raskere så fører dette igjen til at de må klippe seg oftere, så det er et vinn og vinn-igjen produkt for frisørbransjen, sier Andersen

Generell info: En pose mM Kollagen røres lettest ut i en kopp varm drikke, som kaffe eller te. mM Kollagen er lukt og smakfri. Anbefalt daglig inntak er 1 - 2 poser (2,5 - 5g) pr dag.

Om Frisørpartneren

Frisørpartneren er Norges hovedimportør for IdHAIR,  mM Kollagen, ego, evo,og Lanza. Både hovedkontor og lager ligger i Bergen og vi har flere selgere over hele landet.