Silje Norendal er Sexy Hair Norges nye spokesperson!

Pressemelding   •   okt 05, 2016 14:17 CEST

Vi kan nå stolt av avsløre at snowboard stjernen Silje Norendal starter ett 1 år langt samarbeid med Sexy Hair Norge.

Silje Norendal er en kjent norsk snowboardkjører, som konkurrerer på de store arenaene rundt om i verden. Hun startet med snowboardkjøring allerede som fireåring, og tok sin første medalje som 17-åring. Siden har hun tatt X-Games gull i Tinges, Frankrike, i 2013 og i Aspen Colorado i 2014 og 2015 –samt kom høyt opp under OL i Russland. I tillegg til sine sportslige meritter har hun et slående utseende og vært en av Nike sine covergirls og vært omtalt i COSMO og ELLE magasiner.

Silje Norendahl er det perfekte frontfiguren for Sexy Hair – hun er et ungt, sunt og frisk forbilde som matcher denne serien. Siljes varemerke bortsett fra hennes prestasjoner i bakken er håret hennes. De fleste kunne tenke seg et like flott hår!

Vi gleder oss at arbeide sammen med Silje.

Frends AS er en distributør til det profesjonelle hårpleiemarkedet. Vi hjelper norske salonger med å dekke deres behov for produkter, opplæring og ikke minst tilføre salongene viktig kunnskap om vår bransje og vårt marked. www.frends.no