Til alle Balmain Hair kunder

Pressemelding   •   des 17, 2015 11:19 CET

Kjære Balmain Hair kunde,    17.12.2015

VIKTIG INFORMASJON

I April i år ble Solis Professional AS og Frends AS slått sammen til ett selskap. Siden da har «nye» Frends jobbet for å bli en god samarbeidspartner og ha ett så riktig produktutvalg som mulig. Vi etterstreber å yte best mulig service og ønsker å fokusere på vårt kjerneområde; farge og kjemiske behandlinger, pleie og styling med alt tilbehør. Vi har derfor, i samråd med Balmain Hair besluttet å avvikle levering av Balmain Hair varer fra vårt lager.

Du som kunde av Balmain Hair vil fortsatt få mulighet til å handle Balmain Hair varer til din salong. Forskjellen vil være at dere bestiller direkte fra Balmain Hair Nederland, via deres nettside. Her vil dere få tilgang til hele Balmain Hair sitt utvalg og alle priser vil være oppgitt i norske kroner. Det er opprettet ett eget norsk telefonnummer dere kan ringe for spørsmål. Personen på servicetelefonen vil snakke engelsk.

Slik kontakter du Balmain Hair:

Adresse:
Balmain Hair Group bv
Willemoordseweg 5
2636 EA Schipluiden
The Netherlands

Servicetelefon:
0047 23 96 17 13 (norsk nummer, engelsktalende person)

info@balmainhair.com

Link til webshop:

Klikk på “webshop for professionals”. Her velger dere “create account” hvor dere legger inn kontaktinformasjon til salongen. De mottar informasjonen og åpner en konto og sender deg loggin og passord. Du vil bli fakturert i norske kroner uten MVA.

Leveringsbetingelser:
Pris: Netto pris i Norske kroner
Betaling: Kredittkort
Leveranse: Alle ordre faktureres automatisk 99,- norske kroner i fraktgebyr.
Leveringstid: Ordre lagt inn før kl.14:00 vil bli utsendt innen 24 timer.
Varer som ikke er i beholdning vil ikke bli ettersendt og må bestilles på nytt.

Vi er sikre på at Balmain Hair Nederland vil hjelpe dere alle og sørge for at dere får muligheten til fortsatt kjøpe de flotte Balmain Hair produktene. Har dere ytterligere spørsmål angående bestilling av Balmain Hair kan dere kontakte oss på

Frends kundeservice: 69 22 15 99.

Med vennlig hilsen Frends AS

Frends AS er en distributør til det profesjonelle hårpleiemarkedet. Vi hjelper norske salonger med å dekke deres behov for produkter, opplæring og ikke minst tilføre salongene viktig kunnskap om vår bransje og vårt marked. www.frends.no