351 personer fra Fretex til ny jobb!

Pressemelding   •   jun 19, 2013 06:30 CEST

Årsrapport på facebook

Mye av Fretex sin aktivitet i 2012 er allerede dokumentert med oppslag og kommentarer på facebook og i andre medier. Årsrapporten for Fretex-gruppen er bare utvidet med litt ekstra informasjon, og er nå å finne som facebooksiden Fretex årsrapport 2012.

- Omdømmet til Fretex ble målt i 2012, og det er svært godt! Jeg tror det betyr at vi gjør en del riktig, men jeg vet at det også er et uttrykk for at mange bidrar på en god måte. Nav, kommuner, avfallsselskap, samarbeidsbedrifter, givere og kunder er alle med på oppdraget, og sammen gjorde vi en forskjell, også i 2012, sier Trond Ivar Vestre, daglig leder i Fretex Norge AS.

Visste du at....
- Fretex er med i NHO-prosjektet «Ringer i vannet»?
- Du har på deg neste Fretex-kolleksjon?
- Finn Schjøll har sittet i en Fretexboks?
- Fretex tar imot dine bekymringer og røde tall – og sikkerhetsmakulerer dem?
- 20 millioner kroner av inntektene fra bruktsalget gikk til Frelsesarmeens sosiale lavterskeltilbud i 2012?
- Samsaya har hatt sommerturne i Fretexbutikker?
- Kronprinsesse Mette-Marit besøkte Fretex og hadde et godt blikk for å sortere klær?
- Noen Fretexbokser har flyttet innendørs?
- Ragn-Sells er en av mange viktige samarbeidspartnere for Fretex?
- Fretex har hatt skattejakt på mobil?
- Det er dine gaver som gjør at Fretex kan drive et så omfattende arbeid?

Alt dette kan du lese mer om årsrapporten for Fretex-gruppen 2012!