Vinn klær fra julekampanjen til Fretex

Pressemelding   •   des 07, 2015 11:53 CET

Vår fantastiske ambassadør, Jenny Skavlan, og hennes herlige mann, Thomas Gullestad  (Fingern), stiller opp i julekampanjen til Fretex.

Hos Fretex vet man aldri hva som venter en. Det vekker "skattejegerne" i noen, mens andre ikke helt har kommet i gang - enda. Om du ser noe fint i en Fretex-kampanje eller på instagramprofilene til Fretex, så kan plagget være borte når du kommer i butikken. Hos Fretex er det bare en av hver.

Konkurranse
Nå går Fretex utenom standard prosedyre og gir deg muligheten til å vinne akkurat det tøyet som er avbildet i kampanjen!

Og vi stopper ikke med det; vi skal legge ut en superenkel syoppskrift på bukse med megasplitt så du kan fikse en selv, dersom du ikke skulle vinne.

For å være med i konkurransen må du før 14. desember legge ut et bilde på instagram av ditt beste bruktkupp, hashtag #engangtilkonkurranse, #fretex og tag @en_gang_til.   Husk å skrive hvilket antrekk du ønsker å vinne.

Her kan du lese mer om konkurransen: