TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 - multigrade girolje

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 - multigrade girolje

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 er en multigrade girolje som i første rekke er beregnet på tungt belastede akseldrev der det blir foreskrevet en olje ifølge API GL-5 eller SCANIA STO 1: 0. Oljen er dessuten egnet for bruk i synkroniserte og ikke-synkroniserte manuelle girkasser og kraftoverføringer der det anbefales en olje ifølge API GL-4 eller GL-5. Legg merke til at viskositeten på 80W-140 i noen tilfeller kan begrense girfunksjonen ved kulde.

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 er beregnet for forlengede oljeskiftintervaller i henhold til fabrikantenes anbefalinger.

Spesifikasjon
API GL-4/GL-5
SCANIA STO 1:0

Godkjennelser

FUCHS anbefaler
JOHN DEERE JDM J11E
OPEL 19 42 386
RENAULT VI
VOLVO 97310
ZF TE-ML 08

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 erstatter TITAN GEARWAY G5 SAE 80W-140.
Leveres i emballasjestørrelsene 20 l samt fat.

FUCHS er et globalt konsern med tysk opphav som har utviklet, produsert og solgt smøremidler og tilhørende spesialprodukter i mer enn 85 år – for praktisk talt alle bruksområder og bransjer.

I nært samarbeid med kundene utvikler FUCHS helhetlige, innovative og spesialtilpassede løsninger for de mest forskjellige bruksområder. Som produsent av smøremidler representerer FUCHS ytelse og bærekraft, sikkerhet og pålitelighet, effektivitet og kostnadsbesparelser.