Garmin Approach® G30

Garmin Approach® G30

Schaffhausen, Sveits / 23. Januar 2017 — Garmin presenterer Approach G30, en liten og kraftig håndholdt golf-GPS. Den elegante enheten leveres med en 2,3 tommers berøringsskjerm i farger, er preprogrammert med mer enn 40.000 internasjonale golfbaner, viser green, ulike hindre og doglegs med nøyaktige avstander ved hjelp av GPS-teknologi. Approach G30 har en slank, innovativ design og monteres enkelt på trillebag eller i beltet.

«Med Approach 30 har vi utviklet et produkt fullspekket med funksjoner for golferen,» forteller Martin Resch hos Garmin. «En fargeberøringsskjerm viser banekart, forkant, senter og bakkant av green. Mulighet for manuell flaggposisjonering og avansert statistikk gir golferen en fordel uansett hvilken bane det spilles på.»

Som andre velkjente Garmin golf-enheter leveres Approach G30 preprogrammert med mer enn 40.000 internasjonale golfbaner, inkludert gratis livstid kartoppdateringer. Den fargeklare, lyssterke berøringsskjermen viser nøyaktige avstander med store tall.
Approach G30 leveres med en meget følsom GPS-mottaker og viser presise avstandsmålinger til forkant, senter og bakkant av green, til ulike hindre og bunkere, selv i vanskelig terreng eller under trær. På berøringsskjermen er det enkelt å manuelt flytte dagens flaggplassering for den enkelt green.

Approach G30 er kompatibel med golfsvinganalysatoren Garmin TruSwing. Via trådløs tilkobling vises slaget med revolusjonerende målinger, inkludert svinghastighet og køllebanevinkler. Ved å se og forstå slaget, hvordan det påvirker ballbanen, kan man oppnå mer konsekvente slag. Enheten er også kompatibel med smarttelefon, dette gir en rekke muligheter. Motta varsler om sms, telefonanrop, e-post og annet. Data fra golfrunden lastes automatisk opp til Garmin Connect, via Garmin Connect Mobile App, hvor informasjon og statistikk kan analyseres og deles med andre.

Approach G30 leveres med funksjoner for statistikk for opptil 4 spillere. Med et digital scorekort er det enkelt å følge med og se en oversikt over putter, green og fairwayslag. I tillegg har enheten kilometerteller og rundetidtaker for å vise enda flere data om spillet.

Approach G30 leveres med en batterilevetid på opptil 15 timer i GPS-modus. Enheten er vanntett med IPX7-standard, ned til 1 meters dybde i opptil 30 minutter.