Herman Larsson ny salgssjef B2B i Geberit

Herman Larssen ny salgssjef B2B i Geberit

Vi er glade for å kunne presentere Herman Larssen som vår nye salgssjef B2B.

Herman er siviløkonom fra USA og har en bred leder- og salgserfaring fra flere bransjer, blant annet som salgsdirektør i Citroen Norge og i perioden 2005-2018 i Brødrene Dahl som markedsdirektør VVS og som kommunikasjonsdirektør.Han kommer sist fra stilling som senior rådgiver forretningsutvikling i Byggmakker.

Herman bringer med seg en solid bransjeerfaring og en sterkt markedsrettet profil. Vi gleder oss til å samarbeide med Herman når han tiltrer 25. mars sier Tor Martin Garsjø, adm. direktør i Geberit.

Mangeårig salgssjef B2B Andreas Ingrud vil fra samme dato gå over i stilling som senior konsulent inntil han etter planen går over i pensjonistenes rekker til sommeren.

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2018. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog