Premiereuke hos Get

Nyhet   •   nov 18, 2011 10:00 CET

Oslo, 18. november 2011: Publikumssuksessene Hodejegerne, Harry Potter, Cars 2 og KungFuPanda2 har denne uken filmpremiere hos Get. - Vårt mål er at Get Filmleie skal bli det første stedet du ser for å finne de beste filmene, sier Produktdirektør Morten Lynum hos Get.

Get har alt i dag Norges største filmbibliotek til leie via fjernkontrollen med over 3000 titler tilgjengelig. Biblioteket blir stadig oppdatert med de nyeste publikumssuksessene, som stadig oftere slippes på Filmleietjenesten samtidig som de blir tilgjengelige som kjøpefilm eller i klassiske videobutikker.

- Vi ser sterk økning i bruken av filmleie hos kundene våre, og det er spesielt de ferske kino-suksessene som tiltrekker seg seerne. I høst har "Pirates of the Caribean: On stranger tides" gjort det godt. Nå tror vi Harry Potter, Hodejegerne, Cars2 og KongFuPnada2 som har premiere denne uken vil gi tjenesten vår ny bruker-rekord, sier Morten Lynum hos Get.

Med Harry Potter-premieren denne uken lanserer Get også for første gang eksklusivt ekstramateriell kun tilgjengelig for Get kunder.

For ytterligere informasjon, kontakt:
www.get.no