Én million nordmenn har fått en ny TV-hverdag

Én million nordmenn har fått en ny TV-hverdag

Get har lansert et helt nytt tv-tilbud med markedets største valgfrihet. Dette betyr begynnelsen på en frihet der norske tv-seere kan sette sammen sitt eget tv-tilbud og bli sin egen kanalsjef.

- Stadig flere ønsker frihet til å velge hva, hvor og når de vil se tv, og lanseringen er et nytt skritt på veien for å gi de det. Det nye tv-tilbudet gir kundene frihet til å velge 20 kanaler fra et utvalg på over 70 kanaler. Dette kommer i tillegg til de 20 mest populære kanalene kundene får i grunntilbudet, sier administrerende direktør i Get, Gunnar Evensen.

Kunder får automatisk tilgang til de 20 mest populære kanalene. I tillegg har Get anbefalt ytterligere 10 kanaler, slik at de som ikke ønsker å velge nå får et godt tv-tilbud på 30 kanaler. Kundene kan når som helst bytte ut de 10 anbefalte kanalene, og velge ytterligere 10 i tillegg om de ønsker det. Det betyr at hele 20 av de 40 kanalene er valgfrie, og kundene kan bytte kanaler så ofte de vil – uten at det koster noe ekstra.

- Noen elsker å velge – andre ikke. Vi har tatt hensyn til begge. De som elsker å velge kan velge 20 av 40 kanaler i grunntilbudet, og de kan bytte kanaler så ofte de vil. De som ikke ønsker å velge nå, får likevel et bredt tv-tilbud på 30 kanaler, sier Gunnar Evensen.

I tillegg til et helt nytt grunntilbud, lanserer Get også et nytt tilbud for de som ønsker mer. Les om den helt nye ”Familiepakken” og ”Underholdningspakken” på www.get.no

Emner

Over 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1,8 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag. Stadig flere ønsker å knytte seg til fibernettet vårt, og vi har i flere år hatt en meget sterk vekst innenfor både bredbånd og tv.

I tillegg til eget nett, leverer vi også tjenester gjennom 25 regionale partnere fra Hammerfest i Nord til Kristiansand i sør. Dette gjør Get til den største utfordreren til Telenor i Norge, og selskapet til en viktig samfunnsaktør som bidrar til konkurranse i det norske markedet.

Sommeren 2018 ble Get kjøpt opp av Telia Company og er nå del av Nordens sterkeste telekomselskap.

Som et moderne teknologiselskap er vi en digital tilrettelegger og navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Våre 2 200 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Etter sammenslåingen med Get skal nye Telia Norge levere nye og innovative produkter og tjenester til hele landet på tvers av teknologier: TV, telekommunikasjon, IT og digital distribusjon.

Relatert materiale