FRA GAMBIT TIL GET TDC

Pressemelding   •   apr 03, 2018 14:48 CEST

Get TDC fortsetter å styrke satsningen på Norges beste og mest spennende kommunikasjonsavdeling.

Siste tilskudd er rekrutteringen av Sebastian Eidem fra Gambit H+K. Han begynte som presse og kommunikasjonssjef syvende mars. Sebastian kommer fra stillingen som spesialrådgiver hos Gambit hvor han har jobbet de siste seks årene.

- Ved å få Sebastian som kommunikasjonssjef og Camilla Forberg som markeds- og kommunikasjonsdirektør begynner det virkelig å svinge av satsningen vår på marked og kommunikasjon, sier CEO i Get og TDC Norge, Gunnar Evensen.

Bygger ny markeds- og kommunikasjonsavdeling

Get TDC har seriøse ambisjoner rundt markedskommunikasjonen fremover. I takt med utviklingen av selskapet har det oppstått behov for å få flere folk, ikke minst folk med erfaringer fra utsiden. Sebastian Eidem vil få ansvaret for Get TDCs eksterne kommunikasjon i Norge.

- Sebastian har en variert bakgrunn fra studentpolitikk, UD, Forsvaret og ikke minst en lang rekke med relevante kundeerfaringer og utfordringer i Gambit. Han vil gi oss den kraften vi trenger for å drive nyskapning og kreativitet i dette arbeidet fremover. Han er en spennende type som har hodet på rett plass når det gjelder å se totalen av kommunikasjonsvirkemidlene, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Camilla Forberg.

I den spisse teknologiske enden

- Jeg syns Get TDC representerer den bransjen og den delen av samfunnet som er i størst utvikling. Fusjonene og oppkjøpene som har vært i fokus den siste tiden viser at dette er definitivt en spennende sektor å jobbe i, sier Eidem.

- Get TDC har et stort kommunikasjonspotensial gitt hvor sentralt TV, bredbånd, mobil og IoT har blitt for oss alle de siste årene. Det spennet av kommunikasjonsmuligheter gleder jeg meg veldig til å ta fatt på. Norge skal definitivt få høre mer om Get TDC fremover, avslutter Eidem.

Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med over 700 medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.

Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag.

TDC er en betydelig aktør i det norske markedet, og leverer kommunikasjonsløsninger og drifter infrastrukturen til mange av landets aller største virksomheter. Selskapet inngår i TDC-konsernet, som er Danmarks ledende leverandør av telekommunikasjon.

Get TDC i Norge leverer moderne og komplette kommunikasjonsløsninger til bedriftsmarkedet og offentlig sektor. Vi eier og drifter vårt eget fiberbaserte multitjenestenett i og rundt 80 av de største byene i Norden.