Fra klikkefilmer til klikkeserier

Pressemelding   •   aug 13, 2012 09:42 CEST

Oslo, 13. august 2012: Get utvider klikkefilm tilbudet, Get filmleie, til også å omfatte et stort antall serier. Nå kan Gets kunder blant annet se Lilyhammer, Dag eller Broen – kun med et trykk på fjernkontrollen.

Get ønsker å støtte kundenes endrede medievaner, og utvider tilbudet av klikk-basert innhold med flere tv-serier fra distributøren SF Anytime.

– Stadig flere ønsker å bestemme selv når de skal se sine favorittprogrammer. Med et stort utvalg kvalitetsserier på Get filmleie får kundene våre nå enda større frihet til å bestemme tv-kvelden selv, sier Produktdirektør i Get, Morten Lynum.

For å gjøre det enklere å få tilgang til seriene, etablerer Get nå en egen seriekategori i Get filmleie. Tilgjengelige serier ligger samlet på hovedmenyen i Get filmleie, og Gets kunder kan nå blant annet se Lilyhammer, Dag, Broen, Nav, The Kennedys, Koselig med Peis, Mormor og de 8 ungene, Saltkråkan samt en rekke andre serier, kun med et trykk på fjernkontrollen.

For ytterligere informasjon: