Get gir kundene julestemning med gratis filmer og julemusikk i desember

Pressemelding   •   des 03, 2015 07:47 CET

Get har tatt på seg nissedrakten, og gir alle kunder med Get-boks én gratis film hver dag i desember. I tillegg kan Get-kundene høre julesanger på Gets nye musikkapp og på egen kanal på Get-boksen.

- Hver dag fram til 26. desember spanderer vi én film i Get Filmleie for alle kunder med Get-boks. Årets julekalender er spekket med gode filmopplevelser for voksne og barn, fra halsbrekkende sportsopplevelser i Supervention via Karsten og Petra på vinterferie til Oscardramaet 12 years a slave, sier Torbjørn Aamodt, produktdirektør i Get.

Gratisfilmen byttes ut med en ny filmopplevelse hver dag klokken 10, og filmen kan man som vanlig se så mange ganger man vil i 48 timer.

Alle Gets kunder har nå også en gratis musikktjeste inkludert i abonnementet, og kan i tillegg til å se på Get tv på smarttelefoner og nettbrett, nyte 24 timers julemusikk gjennom Gets musikkapp*. Julemusikken er også tilgjengelig på en egen jule-kanal på Get-boksen (kanal 333)

*Musikk appen er nå integrert med SONOS lydsystem på tilsvarende måte som f.eks. Spotfy og Tidal. Musikktjenesten gir kunder ubegrenset tilgang til 46 spillelister i alle musikksjangre på mobil og nettbrettet.

Mer informasjon om Get Filmleie:

Mer informasjon om Gets musikktjeneste: