Get har bransjens mest lojale bredbåndskunder

Pressemelding  •  10-05-2012 14:15 CEST

(Oslo, 10. mai 2012): Get har nå bransjens mest lojale bredbåndskunder viser en ny undersøkelse - Norsk kundebarometer 2012.

Undersøkelsen gjennomføres av BI hvert år, og viser at Get nå har landets mest lojale bredbåndskunder. Get er også eneste bredbåndsselskap som har vekst både på tilfredshet og lojalitet.

- Dette er i tråd med tidligere undersøkelser i år hvor Post og Teletilsynets undersøkelse 12. mars viser at Get er det selskapet som totalt gir den beste kundeservicen i bransjen, sier Direktør for Samfunnskontakt i Get, Øyvind Husby.

Get har også styrket sin posisjon innenfor TV-distribusjon, hvor selskapet har løftet seg til 2. plass på lojalitet og beholdt 3. plassen på tilfredshet.

- Vi jobber systematisk med forbedringer, og rapporten bekrefter det vi ser i våre egne målinger. Kundene gir oss nå en snittscore på over 5 av 6 mulige når de svarer på hvordan de totalt sett har opplevd kontakten med oss, sier Husby.

– Generelt sett klarer verken bredbånds- eller TV-distribusjonsbransjen å få like høy kundetilfredshet som f.eks. mobil bransjen. Vi må bli enda flinkere til å gi kundene tjenester som begeistrer og support som gjør kundeforholdene problemfrie. Get vil den nærmeste tiden lansere mange spennende tjenester, og vi har ambisjoner om å utfordre andre bransjer på både kundetilfredshet og lojalitet, avslutter Husby.

Link til undersøkelsen:

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom