Get har Norges beste kundesenter innenfor bredbånd

Pressemelding   •   mai 09, 2014 10:42 CEST

Get har for andre år på rad vunnet prisen for Norges beste kundesenter innenfor bredbånd.

- Bredbånd er en komplisert tjenestekategori som krever høy fagkunnskap, pedagogiske evner og god kundebehandling for å mestre. Medarbeiderne våre gjør en fantastisk innsats, og sørger for at kundene våre blir stadig mer fornøyde. Vi er både stolte og glade for å bli kåret til Norges beste kundeservice innenfor bredbånd for andre år på rad, sier Odd Fronth-Andersen, direktør for Gets kundesenter.

Landets største blindtest
Kundeserviceprisen ble i år delt ut for 16. år på rad. Vinneren kåres ved at observatører ringer selskapene som vanlige kunder. Kundesentrene blir vurderte på hvordan de fungerer i forhold til blant annet innhold i samtalen, produktkunnskap, dialogform/tone, salgsevne og ikke minst service. Til slutt gis en score som danner grunnlaget for totalrangeringen.

- Dagens konsumenter er godt informerte og har høye krav, og det liker vi. Målet vårt er å gi kundene ekstraordinær kundeservice hver eneste dag. At blindtestene bekrefter at vi leverer førsteklasses service viser at vi gjør mye riktig, samtidig er kundeserviceprisen en skikkelig vitamininnsprøytning som vil gjøre oss enda bedre, sier Odd Fronth-Andersen.

Get har vunnet kundeserviceprisen i kategorien bredbånd i 2014 og 2013.