Get-kundene får noe ingen andre får

Pressemelding   •   des 04, 2013 09:04 CET

(Oslo, 4. desember) Onsdag 4. desember slippes den norske dokumentaren Supervention hos Get, inkludert filmmateriale som ingen andre TV-distributører har tilgang til.

Kun seks uker etter kinopremieren legger Get til Supervention i landets største filmbibliotek. Supervention er en spektakulær film om moderne frikjøring med OL-medaljekandidaten Aksel Lund Svindal og snøbrettlegenden Terje Håkonsen.

Lanseringen feires med en egen skifilmkategori i Gets filmleiemeny, og et eksklusivt tilbud til alle Get-kunder.

- Supervention gir selv moderate entusiaster akutte skiabstinenser, og vi er veldig glade for å kunne tilby tre eksklusive klipp fra Supervention som ingen andre TV-distributører har. Ekstramaterialet gir kundene våre et unikt innblikk i de smått legendariske scenene fra «Lysgårdsbakken», «Dødsrailen» og «Sunnmørsalpene», sier Anders Bigseth, kommunikasjonssjef i Get.

Dersom du ikke trigges av halsbrekkende fjellskikjøring, men likevel ønsker spenning på høyt nivå kan Get også friste med thrilleren Pioner der Aksel Hennie har hovedrollen.

Pioner er en kritikerrost film som bare i høst er sett av 170.000 på kino. Nå er filmen bare et par klikk unna for Get-kundene, som har over 5000 titler og velge mellom.