​Get kunder får filmer kort tid etter de er vist på kino

Pressemelding   •   aug 25, 2017 10:16 CEST

Paramount + er et nytt valg alle Get sine tv-kunder kan velge inn i grunntilbudet

En ny avtale med Viacom gir Gets kunder tilgang til Paramounts nye filmer. Get blir blant de første i verden som tilbyr denne unike muligheten. Det nye tilbudet er tilgjengelig for alle Gets kunder i valgmenyen, og alle kan uten ekstra kostnader bruke poengene de har i grunnpakken til å velge de nyeste storfilmene.

I tillegg til Paramounts storfilmer fra kino-salen, inngår et fantastisk utvalg av Hollywood klassikere, og mer enn 800 episoder av populære TV-serier fra Viacom-eide MTV og Comedy Central.

”Våre kunder har i dag markedets største frihet til å skreddersy hva de vil se. Avtalen med Paramount gir et enda rikere og ferskere utvalg, som jeg er veldig stolt over å kunne tilby alle kundene våre. Med det nye strømmetilbudet kan alle Get-kunder også se alt innhold hvor og når de vil, både på nett-brett, PC, Mac og Apple-TV. Vi gleder oss stort til å gi alle en enda mer spennende tv-opplevelse både hjemme og når de er på farten», sier Gunnar Evensen, CEO i Get og TDC Norge.

Storfilmer som blir tilgjengelige de første månedene er blant annet Baywatch, Ghost in the Shell, Transformers: The Last Knight og Mother!I tillegg er klassikere som Gudfaren I, II og III, Shutter Island, True Grit, Star Trek og The Ring å finne på innholdslisten. Filmene blir først tilgjengelig i Gets Filmleie, før de blir tilgjengelig for alle gjennom Paramount+ 7 til 9 måneder etter kino premiere.

Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med over 700 medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.

Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag.

Get ble i 2015 kåret til årets bredbåndsleverandør. I oktober 2016 lanserte vi Get Mobil, og i 2017 lanserte vi markeders mest fleksible tv-tilbud og vant prisen for beste kundeservice.