Get lanserer mobil- og har du allerede tv og bredbånd får du dobbel mobildata!

Pressemelding   •   okt 18, 2016 08:00 CEST

Kampanjeelement Mobil fra Get

(Oslo, 18. oktober 2016) Get blir i dag aktør i det norske mobilmarkedet, og lanserer mobilabonnement som gir Get kunder et av Norges beste mobiltilbud. Gets kunder får blant annet Norges beste 4G dekning, fri tale, fri SMS/MMS og store datapakker til gunstige priser.

Mobile tjenester bli stadig viktigere, og undersøkelser viser at kundene våre ønsker mer mobildata. Gets kunder får derfor nå tilbud om mobilprodukter, hvor vi blant annet har lagt vekt på store datapakker til gunstige priser. Det er fremdeles dyrere å bruke data utenfor hjemmet. Men med Gets nye mobilprodukter, er det rimeligere og tryggere enn de fleste har det i dag.

- Øverst på den mobile ønskelista står større datapakker, verdi for pengene og dekning. Vi har derfor utviklet de nye mobilproduktene etter disse ønskene. Med dagens lansering av mobil blir det nå enda mer fordelaktig å være Get kunde, sier administrerende direktør i Get, Gunnar Evensen.

Get har inngått en avtale med Telia, som gir Gets kunder tilgang til Norges beste 4G mobilnett. I tillegg får alle fri tale, SMS og MMS, og har du tv -og bredbånd fra før, får du dobbel mobil-data.

I tillegg til best dekning og mer data, ønsker Gets kunder å ha det enklere. 7 av 10 sier de ønsker å samle tv, bredbånd og mobil hos en leverandør, med kun en innlogging, en faktura og ett kundesenter. Gets kunder er de første i Norge som får dette.

- Mobil fra Get er utviklet sammen med vårt morselskap TDC, som er den ledende mobiloperatøren i Danmark. Med TDC sin infrastruktur og mobil-kompetanse, har vi et godt utgangspunkt for å posisjonere oss som en spennende mobiloperatør i det norske markedet, avslutter Evensen.

Les mer om mobil fra Get på nettsidene www.get.no/mobil

For ytterligere informasjon:

Direktør for samfunnskontakt

Tlf.: 93 44 41 40

Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 840 medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.

Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag. Stadig flere ønsker å knytte seg til fibernettet vårt, og vi har i flere år hatt en meget sterk vekst innenfor både bredbånd og tv.

Get ble i 2015 kåret til årets bredbåndsleverandør. I oktober 2016 lanseres mobil fra Get.