Get og Discovery Networks Norge inngår ny langsiktig avtale

Pressemelding   •   jan 17, 2017 09:00 CET

Get og Discovery Networks Norge har inngått en ny langsiktig avtale som gir Gets kunder tilgang til alt Discovery innhold, på alle enheter, i og utenfor hjemmet. Get har allerede i dag et av markedets mest fleksible tv-tilbud, hvor kunder kan velge innholdet de selv ønsker fra ulike innholdsleverandører. Den nye avtalen med Discovery Networks Norge styrker Gets tilbud ytterligere.

- Vi gleder oss til å tilby kundene våre norsk toppfotball, i tillegg til alt det andre gode innholdet fra Discovery. Norske tv-kunder ønsker stadig bedre innhold og større fleksibilitet, og avtalen med Discovery gir kundene våre dette, sier administrerende direktør i Get, Gunnar Evensen.

Alle Gets kunder har også en egen strømmetjeneste for smarttelefoner og nettbrett inkludert i tilbudet fra Get, og alt innholdet fra Discovery vil også være tilgjengelig her.

– Vi er glade for nå å kunne bekrefte at vi fortsetter det gode samarbeidet vi har med Get, også i årene som kommer. Spesielt gledelig er det at Get ønsker å bidra til at vi kan realisere vår visjon, som er å gi norsk toppfotball tilbake til folket på flere åpne kanaler, sier Harald Strømme, sjef i TVNorge og Discovery Networks

.

For mer informasjon:

Discovery Networks Norge, Espen Skoland, mobil 959 39 083

Get, Øyvind Husby, mobil 934 44 140

Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 730 medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.

Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag. Stadig flere ønsker å knytte seg til fibernettet vårt, og vi har i flere år hatt en meget sterk vekst innenfor både bredbånd og tv.

Get ble i 2015 kåret til årets bredbåndsleverandør. I oktober 2016 ble Get Mobil lansert.