Get vinner storkontrakt i Stavanger

Pressemelding   •   aug 15, 2012 12:15 CEST

Oslo, 15. august 2012: Entreprenørselskapet JM har inngått avtale med Get om leveranse av bredbånd, telefoni og TV i alle nybygg de neste tre årene. – Vi gjorde en grundig vurdering av mange leverandører, men valgte Get på grunnlag av en  totalvurdering av teknologi, kvalitet og service, sier Kurt Hermansen, distriktssjef for JM i Rogaland.

Get vinner enda en storkontrakt i Rogaland, og digital-tv og bredbånds infrastruktur fra Get blir nå standardutrustningen i alle nybygg fra entreprenør-selskapet JM. Selskapet bygger anslagsvis 200 til 250 boenheter i Stavanger regionen hvert år.

– Vi valgte Get etter en bred gjennomgang av alle leverandører i markedet. Get utpekte seg på kombinasjonen av gode produkter, fremtidsrettet teknologi og et godt serviceapparat, sier Kurt Hermansen, distriktssjef i JM Rogaland.

– Avtalen med JM er en ny viktig allianse i en region hvor Get har hatt stor fremgang de siste årene. Til tross for stor konkurranse i Rogaland, vinner vi frem med våre ettertraktede TV- og bredbåndstjenester og godt utbygde serviceapparat, sier regionssjef, Arve Myrland i Get Stavanger.

Totalitet viktig
Hermansen understreker at det for JM er spesielt viktig med en leverandør som jobber strukturert og evner å tilpasse seg kompleksiteten i større byggeprosjekter.

– Vi ønsker å knytte til oss en bredbåndsleverandør som er pålitelig og kan levere problemfritt. Leverandøren må kunne planlegge sammen med oss, slik at installasjoner kan legges til riktig tid i byggeprosjektene, sier Hermansen, og understreker at kvalitet på leveransen var et sentralt.

Han tror også at Get-tilbudet vil være et pluss ved salg av eiendommene.

– Med Get får kundene et godt produkt som er kjent for gode brukeropplevelser og uten problemer i etterkant, sier Hermansen.

Get har vært en viktig aktør i Stavanger-regionen i 40 år, og har et eget, dedikert serviceapparat i Stavanger.

Kontaktinformasjon:
Kurt Hermansen, Distriktssjef for JM i Rogaland, Mobil: 452 52 766