Julestemning fra Get - Lanserer 24 timers julekanal

Pressemelding   •   nov 30, 2011 12:15 CET

Oslo, 30. november 2011. Get gjentar suksessen fra tidligere år og åpner i dag en egen Julekanal med 24 timers julemusikk. - Nå er det bare å finne fram gløggen. Etter en mørk november er det en lettelse for mange av oss å kunne starte adventstiden, med alt som hører med av stearinlys, hygge og julestemning. Vår julekanal spiller den kjente og kjære julemusikken døgnet rundt, og er en god medisin mot desember-mørket, sier produktdirektør Morten Lynum i Get.

Gets julekanal starter sendingene 30. november og er en reklame- og pratefri radiokanal med 100 % julesanger, hentet fra et bibliotek med over 2000 sanger. Fem ukers sending avrundes med et døgn med nyttårssanger som sikrer feststemningen den 31.12.

- Vi kan riktignok ikke servere varm julegløgg til våre TV-kunder, men varm julemusikk leverer vi svært gjerne, sier Lynum.

Get har tilbudt julekanalen flere år på rad, og Lynum forteller at selskapet ikke har planer om å avslutte tradisjonen.

- Vi får bare positive tilbakemeldinger på dette tilbudet, som for oss har blitt Gets svar på "Grevinnen og hovmesteren". Julekanalen er en hyggelig julemarkering både for oss som jobber i Get og våre kunder, sier Lynum.

Gets kunder vil finne julekanalen på plass 333 på Get-boxen. Tjenesten leveres av Music Choice.

For ytterligere informasjon, kontakt:
e-post: oyvind.husby@get.no
www.get.no