Unik Harry Potter™ premiere hos Get

Pressemelding   •   nov 16, 2011 09:58 CET

Oslo, 16. november 2011: Når den siste Harry Potter™ filmen nå lanseres utenfor kinoene, kan Get i samarbeid med SF Anytime for første gang tilby unikt ekstramateriale for sine HDPVR-kunder. - Vårt mål er å kunne tilby kundene våre det beste innholdet på en enkel måte, og vi er svært glade for at Get kunder nå får tilgang til unikt Harry Potter™ innhold, sier Morten Lynum, produktdirektør i Get.

Innholdstilbudet som blir tilgjengelig for kabel TV-kundene blir stadig bedre. Get har alt Norges bredeste tilbud av videofilmer over fjernkontrollen med et bibliotek på over 3000 titler inklusivt HD og 3D filmer.

Med lanseringen av den siste Harry Potter™ filmen i Gets filmleietjeneste kommer også tilgang til eksklusivt ekstramateriale. Dette har frem til nå vært forbeholdt de som har kjøpt DVD-kopier av filmene.

- Vi ønsker å tilby Get-kunder det beste innen digital underholdning, og jobber aktivt for å få tilgang til stadig bedre innhold. Det er spesielt hyggelig å kunne få eksklusivt innhold til noe så ettertraktet som Harry Potter™, sier produktdirektør Morten Lynum i Get.

Gets kunder får eksklusiv tilgang til de to ekstraklippene: Harry’s Death: The Courtyard Confrontation og The Gringotts Disguises. Innholdet blir lagt ut i en egen Harry Potter™ kategori på filmtjenesten og ekstrainnholdet er uten kostnad for kundene. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 har premiere hos Get 16. november.

For ytterligere informasjon, kontakt:
www.get.no