Geta har igjen vunnet tittelen "inRiver Partner of the Year 2016"

Like før påske deltok vi på inRivers konferanse "PIMpoint Summit 2017" i København, og kan med glede fortelle at vi nok en gang har vunnet tittelen "inRiver Partner of the Year Norway".

inRiver deler ut prisen til den partneren som har bidratt med mest vekst for inRiver i Norge uten å risikere kvaliteten i leveransen til sine kunder.

Geta er en sertifisert InRiver Solution Partner. InRiver er markedsledende i forenkling rundt Product Information Management (PIM). Med denne utmerkelsen er Geta den ledende inRiver partneren i Norge, med en stor fordel for nye og eksisterende kunder i erfaring og antall referanser - noe som muliggjør fortsatt vekst i både prosjektleveranser og nye kunder.

"Geta fokuserer på e-handelsløsninger, både nasjonalt og internasjonalt. InRivers prisbelønte PIM system gir våre kunder en sømløs, integrert og svært automatisert plattform for å administrere produktinformasjonen i deres e-handelsløsning. InRiver er en viktig samarbeidspartner i vår e-handelsstrategi, det er derfor en ære for oss å vinne inRiver Partner of the Year i Norge. Vi vil takke alle ansatte, kunder og samarbeidspartnere for den fantastiske reisen så langt", sier administrerende direktør André Brynildsen.

“Geta har nok en gang bevist at de er ledende inRiver partner i det norske markedet med mange nye kundeprosjekter. De har funnet en god modell for å levere implementeringsprosjekter  med kvalitet og støtte til sine kunder i sin bruk av inRiver PIM. Vi gleder oss til å ta dette til neste nivå med Product Marketing Cloud vi tilbyr sammen med Geta”, sier Jesper Larsen, Partner direktør EMEA,  inRiver.

Customer Awards

Vår gode kunde gjennom mange år, Varner Retail, vant i tillegg inRiver Customer Challenge-prisen for å mestre utfordringen med å lansere en digital strategi, inkludert flere varemerker og nye markeder. I tillegg har de implementert interne standarder for godt strukturert produktinnhold.

• Webtjenester

Getas kundeportefølje inkluderer bl annet Norrøna, KTM, Husqvarna, Felleskjøpet, Sport1, Nille, NHO, Cubus og Dressmann